Úlohy a pripomienky si väčšina ľudí organizuje v svojom telefóne sama. Nájdu sa ale aj situácie, hlavne pracovne, keď organizácia úloh vyžaduje zapojenie viacerých ľudí, a teda aj ich zdieľanie medzi nimi. Jednoduchou aplikáciou, respektíve manažérom úloh, ktorý to umožňuje, je práve Tasmana.
Tasmana – Il Task Manager je produktom talianskych vývojárov Makeitapp. Celá aplikácia je našťastie v angličtine a je pomerne jednoduchá. Po spustení je používateľ požiadaný o pripojenie k Facebook alebo Google účtu. Na hornej oranžovej lište je možne otvoriť bočné menu, kde vidieť momentálne používaný účet aj prístup k úlohám (Current tasks). Predtým je ale potrebné vytvoriť skupinu v položke Groups, ktorá bude zdielať medzi sebou úlohy. Do skupiny následne pozvete (Invite) mailom prípadných priateľov alebo spolupracovníkov. Teraz vám už nič nebráni vytvárať úlohy a pripomienky.
Zoznam úloh je rozdelený na všetky úlohy (All), očakávané úlohy (incoming) a splnené (outgoing). Novú úlohu zadáte cez tlačítko +. Vyplníte názov úlohy, jej popis, skupinu, pre ktorú má platiť a člena skupiny, ktorý na ňu má byť upozornený. Samozrejme môžte nastaviť dátum, čas upozornenia a v akých intervaloch má prísť upozornenie. Ďalej je možné k úlohe pridať aj jednotlivé body s popisom, ktoré má daný človek splniť a následne ich môže odškrtávať. Napríklad, keď niekoho zo skupiny pošlete nakúpiť, môžu byť bodmi položky nákupu.
Ďalšie funkcie ponúka aplikácia až v platenej verzii. Mínusom môže byť pár bugov ako opätovne prihlasovanie sa k Facebook/Google účtu.