V dnešnej dobe nám už pripadá bežné stretnúť Slováka kdekoľvek vo svete. Ale stretnúť sa vo svete s produktom alebo službou, ktorú Slováci vyrábajú, je vcelku fascinujúci a ojedinelý jav.
Takýto zážitok sa však naskytne všetkým návštevníkom talianskeho mesta Miláno, ktorí využijú taxislužby spoločnosti Taxiblu, operujúcej s vyše 900 vozmi. Práve spomínaná taxislužba používa pre zdokonalenie a zefektívnenie svojich služieb riešenie slovenskej spoločnosti, ktorá vyvíja a predáva GPS navigáciu pre Android, Sygic. Spoločnosť Sygic vôbec ako prvá na svete ponúkla navigáciu pre Android pre firemné riešenia.
Vďaka využitiu navigačného riešenia od spoločnosti Sygic ušetrí talianska taxislužba svoje náklady, čo najefektívnejšie riadi svojich zamestnancov a podarí sa jej v najkratšom možnom čase obslúžiť svojich zákazníkov. Návratnosť investície pre Taxiblu pri implementácii takéhoto riešenia sú fantastické tri mesiace.
Ako funguje takýto systém a čo spôsobí, že investícia vložená do implementácie riešenia sa vráti v tak krátkom čase?
V skratke systém funguje tak, že dispečing taxislužby zaznamená objednávku zákazníka, jeho lokalitu a tiež cieľ jeho cesty. Vďaka integrácii navigácie Sygic do firemného riešenia taxislužby Taxiblu, má systém informáciu o lokalite a vyťaženosti každého taxikára a tým pádom je schopný vyhodnotiť a zadať objednávku zákazníka taxikárovi, ktorý je k nemu najbližšie. Taxikár dostáva objednávky z dispečingu priamo do svojho tabletu, prostredníctvom ktorého tiež objednávku prijme alebo odmietne. Tablet teda umožňuje taxikárovi komplexnú komunikáciu s dispečingom – dostávať, akceptovať a odmietať objednávky a zároveň zabezpečí navigáciu do cieľa. Pre prepravu zákazníka navigácia, samozrejme, vždy určí najrýchlejšiu a súčasne najefektívnejšiu trasu, pričom trasu prispôsobí aktuálnej dopravnej situácii ako sú zápchy, nehody a podobne.
Kombinácia všetkých vyššie spomenutých aspektov logicky vedie k jasnému výsledku – zníženiu celkových nákladov spoločnosti Taxiblu prostredníctvom zníženia nákladov na pohonné látky, zefektívneniu práce taxikárov a súčasne zvýšeniu spokojnosti zákazníkov vďaka promptnému vybavovaniu objednávok. A s takýmto výsledkom môžu byť rovnako zákazníci ako aj majitelia spomínanej taxislužby nadmieru spokojní.
preco nie clanok oznaceny ako inzercia?
Je oznaceny ako PR clanok
A kde? Ja to nikde nevidim :) Jedine v URL je vidno ze je zaradene pod tlacove-spravy, ale to nemusia byt vzdy PR clanky.
To je to iste :)
Moze byt tlacova sprava, o ktorej informujete, lebo jej obsah je zaujimavy a hodi sa k tematike stranky (napr. Google odkupil Motorolu). A potom moze byt tlacova sprava, za ktoru jej vydavatel zaplatil, aby sa tu objavila. V tom je rozdiel.
A nejaky text v URL mi nepride ako oznacenie clanku. Niektore prehliadace (hlavne mobilne) URL vo vychodzom stave ani nezobrazuju. takze by sa ziadalo niekde oznacit (napr. v hlavicke, alebo namiesto mena autora napisat) Inzercia – tak ako to koniec koncov robia aj renomovane stranky ako napr. sme.sk, zive.cz atd…
Toto nie je platena inzercia.
Tak potom OK, ale vyzera to ako inzercia.
Uviedli sme to ako zaujimavu informaciu, skoda ze sa debata nesustredi viac na temu clanku ale na PR aktivitu..
Do buducna sa to pokusime viac zviditelnit.
M.
Moze byt tlacova sprava, o ktorej informujete, lebo jej obsah je zaujimavy a hodi sa k tematike stranky (napr. Google odkupil Motorolu). A potom moze byt tlacova sprava, za ktoru jej vydavatel zaplatil, aby sa tu objavila. V tom je rozdiel.
A nejaky text v URL mi nepride ako oznacenie clanku. Niektore prehliadace (hlavne mobilne) URL vo vychodzom stave ani nezobrazuju. takze by sa ziadalo niekde oznacit (napr. v hlavicke, alebo namiesto mena autora napisat) Inzercia – tak ako to koniec koncov robia aj renomovane stranky ako napr. sme.sk, zive.cz atd…
Toto nie je platena inzercia.
… a včem je problém?
Měl by článek jiný text? Dověděli by jsme se něco jiného?
Pro mně je to zajimavá informace, kterou jsem nevěděl a jsem rád, že i já používám Sygic.
Suhlasim, je to zaujimava informacia o slovenskej firme Sygic, ktora sa presadila aj vo svete :)
taky tak.. zaujimava infoska pre mna
… a včem je problém?
Měl by článek jiný text? Dověděli by jsme se něco jiného?
Pro mně je to zajimavá informace, kterou jsem nevěděl a jsem rád, že i já používám Sygic.
Je oznaceny ako PR clanok
to je v poriadku.Ale redakcia zo slusnosti k citatelom,mohla clanok oznacit ako inzercia.To znamena ze redakcia na citatelov kasle.
Ano, redakcia na citatelov kasle a preto pise kazdy den najviac zaujimavych clankov a OS Android na Slovensku!
A typicky slusny slovensky citatel sa len stazuje, tak kto potom na koho kasle, hm? :-)
Ludkovia, to uz fakt nemate co kritizovat? Kto sa este prida a vyjadri svoj nazor aka strasna vec sa tu stala?
to je v poriadku.Ale redakcia zo slusnosti k citatelom,mohla clanok oznacit ako inzercia.To znamena ze redakcia na citatelov kasle.
no ja som doteraz ani nevedel ze Sygic je slovenska firma takze pre mna clanok zaujimavy …. :-*
Pekne, plus s tym, ze sa objavuju prve automobilove systemy na baze Androidu (SAAB, ci Volvo to bolo?) to má perspektívu. Myslím, že je len otázka času, kým sa k androidu začnú obracať aj výrobcovia aftermarket riešení, a to sa potom môže android opäť predviesť :)