MojAndroid

Spoločnosť Sygic dnes predstavuje nový prírastok k svojej GPS navigácii. Cockpit je úplne nové zobrazenie zaujímavých údajov, ktoré vám pomôžu najmä pri ceste náročnejším terénom. Novinka zaujme najmä po dizajnovej stránke, keď z vášho smartfónu spraví ďalší plnohodnotný displej pre vaše auto s množstvom užitočných ukazovateľov.

Poslúži v teréne aj mimo neho

Cockpit prináša štyri nové indikátory:

  • Náklon - tento údaj pomôže lepšie zvládnuť skutočne náročný terén a má potenciál zabrániť prevráteniu vozidla
  • Nadmorská výška - pomôže najmä pri ceste v horských oblastiach
  • Kompas - funkcia, ktorá hovorí sama za seba
  • Preťaženie - pomáha lepšie vyhodnocovať situáciu v aute pre dosiahnutie čo najlepšieho komfortu cestujúcich

Cockpit funguje ako súčasť základnej GPS navigácie a môže byť zobrazený v dvoch režimoch. V tom prvom ukazuje všetky indikátory cez celú obrazovku a základné pokyny z navigácie zaberajú iba malú časť obrazovky. V druhom režime je možné Cockpit minimalizovať do spodnej lišty a odtiaľ si nechať zobraziť iba základné údaje z Cockpitu.

Cockpit je dostupný už dnes

"Toto je jedna z najčastejšie požadovaných funkcií. Šofér môže potiahnuť zo spodnej lišty a vybrať, ktoré špecifické indikátory chce vidieť počas navigácie k destinácii," hovorí Lukáš Dermek, produktový manažér Sygic Consumer Business. Novinka je dostupná priamo v aplikácii Sygic GPS Navigation pre majiteľov Android a iOS zariadení s cenovkou 7,99 EUR.

Verzia: 17.3.21
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: 17.3.21
Aktuálna cena: Zdarma
13.2.2019
Zdroj: Tlačová správa

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

6 odpovedí na “Sygic predstavuje Cockpit: Monitor nakláňania, preťaženia a ďalších ukazovateľov”

  1. 1 eur za to dam, rad sledujem nadmorsku vysku, ked niekam ideme.
    ale nechapem tie naivne argumenty. Hadam pocas jazdy nebudem cumiet na pretazenie a naklon, len aby boli spolujazdci spokojni. A neviem ako mi pomoze nadmorska vyska, to radsej sledujem vonkajsiu teplotu.
    + akoze zima je len na severe? vacsinou idem za zimou na juh, do Alp :)

  2. ozaj, kedy konecne opravite ten cestovny dennik? ten je absolutne nepouzitelny. Kazdu cestu mam rozsekanu kopu casti. A v zozname nie je vobec vidiet datum, len cas, takze nie je sanca nieco najst….reklamoval som snad pred 2 rokmi

Pridaj komentár

+