MojAndroid

Škoda na autosalóne v Ženeve predstavila a aj naživo ukázala novú štúdiu svojho prvého SUV automobilu, ktorá nesie názov Vision S. Koncept automobilu by sa však v blízkej budúcnosti mal pretaviť aj do reálnej podoby podobne, ako tomu bolo napríklad pri Vision C, z ktorého nakoniec vznikla dobre známa limuzína Superb. Hoci ide momentálne najmä o koncept a predstavu automobilky Škoda o tom, ako by mohlo moderné SUV v budúcnosti vyzerať, veríme, že viaceré prvky interiéru sa dostanú aj do sériovej produkcie. Ten totižto ponúka veľa priestoru a moderné technológie, ktoré ocenia nielen spolucestujúci, ale aj šofér.

skodavisionS_9

Vnútro SUV od Škodovky pozostáva až zo šiestich miest na sedenie, digitálnej palubovky a niekoľkých displejov, ktoré sú rozmiestnené v interiéri v sedadlách a na palubnej doske pred vodičom, aj pred jeho spolujazdcami. Dá sa povedať, že monitory sú skutočne všade kde sa pozriete. Je ale otázne, či ostanú aj vo finálnej podobe chystaného SUV od mladoboleslavskej automobilky. Funkcie, ktoré takýto infotainment systém ponúkne zatiaľ nie sú bližšie známe, no je takmer jasné, že potešia a spríjemnia cestu celej rodine.

skodavisionS

Novinku poháňa hybridný motor 1.4 TSI, ktorý je doplnený o dva elektromotory – jeden vpredu s výkonom 40 kW (220 Nm), druhý vzadu s 85 kW a 260 Nm. Celkovo Vision S ponúka výkon 165 kW (225 k) a zrýchlenie z 0 na 100 km/h len za 7,4 sekundy. Pohonný systém elektromotorov pracuje s lithium-iontovými batériami, ktoré v plne elektrickom režime ponúkajú dojazd 50 km. Výrobcom údávaná kombinovaná spotreba je 1,9 l/100 km, tento údaj je však platný v prípade, že máte nabitý akumulátor. Ako nový koncept vyzerá môžete vidieť aj na renderoch a živej fotografii prebranej z autorevue.cz, kde nájdete aj ďalšie fotografie.

Interiér Škody Vision S naživo. Zdroj: autorevue.cz
Interiér Škody Vision S naživo. Zdroj: autorevue.cz
3.3.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+