Spoločnosť Starbucks je známa svojou náklonnosťou k moderným technológiám. Dokazuje to aj najnovším počinom, ktorým je možnosť objednávania nápoju cez aplikáciu, teda cez jej inteligentného asistenta.
Sieť kaviarní má svoju mobilnú aplikáciu pre platformu Android aj iOS. Android aplikácia u nás zatiaľ dostupná nie je, a to aj napriek tomu, že v hlavnom meste už nájdeme prvé dve kaviarne tejto siete. V zahraničí sa ale môžu používatelia tešiť na novú funkciu, ktorou je zadávanie objednávky hlasom.
Funkcia nesie označenie My Starbucks Barista a zatiaľ bude dostupná iba pre beta testerov na platforme iOS, neskôr tento rok by mala prísť aj na platformu Android. Vďaka novinke bude možné telefónu nadiktovať, aký nápoj si budete želať a neskôr si ho iba vyzdvihnete v konkrétnej predajni. Okrem toho bude možné objednať si nápoj aj prostredníctvom asistenta Amazon Alexa v reproduktore Amazon Echo či Echo Dot. Ak nebudete chcieť objednávku diktovať hlasom, budete ju môcť aj ručne napísať.
Ide o šikovnú funkciu, ktorú ale u nás tak skoro zrejme neuvidíme. V každom prípade je skvelé vidieť, že v moderných technológiách, akou je aj umelá inteligencia, sa angažujú aj spoločnosti mimo technologického odvetvia.
Zdroj: Starbucks via Android and Me