Spotify začal rozosielať maily používateľom, ktorí majú založené rodinné účty. Pýta sa ich na GPS polohu, aby potvrdili, že ich rodinné účty využívajú len členovia rodiny a nie kamaráti. Používatelia, ktorí na mail nezareagujú, môžu stratiť svoj Spotify balíček. Spoločnosť tak chce zabrániť tomu, aby si priatelia medzi sebou zdieľali rodinný účet a tým ušetrili.
Porušenie podmienok
Objavili sa reakcie používateľov, ktorí sú rázne proti. Prečo by ich mala spoločnosť odrezať od ich účtov, ktoré si platia? Rodina predsa nemusí výhradne bývať spolu, dokonca ani v jednej krajine. To je pravda. Problém je však v tom, že Spotify má v podmienkach jasne stanovené, že rodinný plán sa týka len tých rodín, ktoré bývajú na rovnakej adrese. Keďže v poslednom čase rodinných účtov pribúda viac ako býva zvykom, je pravdepodobné, že nie všetky z nich sú v súlade s podmienkami spoločnosti.
@Spotify Why do you need my GPS location to continue offering me a "Premium discount"? I pay for the family plan and it should not matter where my family lives. Will you cancel my account if my family gets too far from each other? #wtf #fail pic.twitter.com/HauQtHXSUA
— suck (@unaligned) September 18, 2018
Je otázne, ako agresívne sa k tomuto Spotify postaví, no používatelia, ktorí na e-mail neodpovedajú, budú mať pravdepodobne odmietnutý prístup k ich rodinným účtom. Na túto otázku spoločnosť odpovedala takto:
“Spoločnosť Spotify momentálne testuje nejaké zlepšenia v oblasti rodinných účtov, aby zabezpečila čo najlepší používateľský zážitok. Keďže je to stále vo fáze testovania, viac informácií zatiaľ poskytnúť nemôžeme.”
Ako ste na tom vy? Používate Spotify? Máte platenú, rodinnú alebo free verziu?
To sú taký blbci. Keby urobili Spotifiy for friends kde by sa dalo dať dajme tomu 10 ľudí s poplatkom 2 € / člen bolo by to výhodnejšie. Takto si každý robí family lebo je to výhodné.
v USA je 8 dolárov smeť u nás je to ekvivalent tomu 1,5 € ktoré sa platí keď je účet family….
Ved len nech to skusia, ci sa im bude pacit takyto ubytok uzivatelov. Dalsia firma v dominantnom postaveni, ktora zacina byt nenazranou? Uz sa popalili aj velki hraci, takze ak chcu dat vacsi priestor konkurencii, len tak dalej.