Hudobná služba Spotify naďalej rastie. Medziročný počet aktívnych mesačných používateľov stúpol o fantastických 40 %. Hoci väčšina týchto používateľov za službu neplatí, aj tak generujú spoločnosti slušné príjmy. Celkový počet predplatiteľov služby je podľa posledných informácií, ktoré nie sú zrovna najnovšie, na úrovni 50 miliónov.
Spotify ale nezarába iba na predplatnom. Používatelia, ktorí za službu neplatia, sú obmedzovaní okrem počtu preskočení skladieb aj reklamami medzi skladbami. Tržby z týchto reklám v spoločnosti narástli medziročne o vyše 50 %, takže spoločnosť sa ani v tomto prípade nemôže sťažovať.
Za úspechom ale stojí veľké množstvo noviniek, ktoré služba často predstavuje. Či už sú to drobnosti, ako prepojenie s obľúbenou sociálnou navigáciou Waze, alebo väčšie projekty, akým je napríklad plánované spustenie bezstratového streamovania hudby. Spotify sa snaží vyčnievať z radu podobných hudobných služieb a zatiaľ sa to aj darí. Z malého švédskeho startupu sa stala jedna z najuznávanejších spoločností vo svojom obore a nič nenasvedčuje tomu, že by sa to malo v blízkej budúcnosti zmeniť.