Internetový gigant Google spustil cenovú revolúciu na poli tabletov už predstavením svojho prvého tabletu Nexus 7 na Google I/O v júni 2012. Na trhu sa od tej doby objavilo niekoľko tabletov, ktoré mu konkurujú parametrami aj cenou. Spomenúť môžeme napríklad Acer Iconia Tab A110 alebo iné tablety čínskych výrobcov akým je napríklad Ainol. Boj o zákazníka však pritvrdzuje aj v segmente najlacnejších tabletov, kde najnovšie proti sebe stoja modely spoločností Acer, Asus, Archos, Alcatel ale aj nováčika Polaroid. Čo však na narastajúcu konkurenciu hovorí Google, ktorý sa snaží nízkou cenou Nexusu 7 prilákať čo najviac nových používateľov? Podľa Digitimes je z toho spoločnosť “nadšená”.
Je jasné, že hlavným zdrojom príjmu Google sú reklamy. Nie nadarmo je Google považovaný za najväčšiu reklamnú spoločnosť. Viac predaných tabletov znamená viac používateľov Androidu a viac ľudí surfujúcich po webových stránkach, ktorých hlavným zdrojom príjmu sú práve reklamy. To znamená aj väčší zisk pre Google.
Správa Digitimes tiež informuje o plánoch spoločnosti Acer a Asus pre tento rok. Acer chce v 1Q 2013 predať 600-tisíc kusov tabletu Iconia B1. Asus prezradil svoj cieľ predať v tomto roku 5 miliónov kusov tabletu MeMO Pad.
Zdroj: androidauthority