Sony je špičkou na trhu v oblasti fotoaparátov. Je kľúčovým dodávateľom objektívov pre mnohých výrobcov smartfónov, no napriek tomu samé už niekoľko rokov neprinieslo žiaden revolučný model, ktorý by bol majstrom oboru, v ktorom je Sony ako doma. V poslednom rozhovore sa však vyjadril riaditeľ svetového marketingu, ktorý oznámil, že vďaka interným zmenám by sa mala táto situácia zmeniť.
Vnútorné boje brzdili pokrok
Sony je špičkou na trhu fotoaparátov. Šošovky vyrobené týmto japonským výrobcom vo svojich smartfónoch používajú nielen domáci, ale aj zahraniční a svetoví výrobcovia. Napriek tomu, že sú také skvelé, značka nikdy nevyužila ich potenciál. Prečo je tomu tak?

Podľa vyjadrenia Adama Marsha, vedúceho globálneho marketingu, za to môže rozdelenie spoločnosti. Tá sa totiž delí na časť špecializovanú na fotoaparáty a časť zameranú na smartfóny. Rivalita medzi nimi zapríčinila, že spoločnosť niekoľko rokov zaostávala za konkurentmi, hoci mala na viac.
Xperia 1 započala novú éru Sony
Kimio Maki, ktorý sa stal novým veliteľom časti firmy zameranej na smartfóny pred istým časom zastavil vývoj jedného modelu, ktorý mal byť podľa všetkého označovaný ako Sony Xperia XZ4. Údajne tak urobil práve v prospech pokroku značky.

Keď teda teraz Sony predstavilo nový model Xperia 1, má byť symbolom novej éry značky. Zmeny vo vedení majú za následok to, že jednotlivé časti značky sú teraz ochotné spolupracovať. My sme tak sami zvedaví, s čím Sony príde a či bude zmena znamením úspechu.
Ďalšie články k téme:
Maju naozaj naviac .👍🥇
Konečne, len sa uvidí či ta zmena prišla ešte včas alebo už neskoro.
Dlho som čakal na nejaký dobrý telefón od Sony, po dlhej dobe budem vlastníkom Xperie 1, len nech príde na náš trh .
Bolo by na case. Po rokoch s Xperiou Z2 som sa musel uchylit ku konkurencii…tie fotaky bola bieda…a je super, ze konecne pribudne aj OIS…uz len prekopat sw pre fotoaparat