MojAndroid

Smartfóny a tablety sú čoraz viac obľúbené a používatelia na základe svojho používania týchto zariadení menia aj svoje návyky pri nákupoch a správaní sa počas dovolenkového obdobia. So spoločnosťou Ipsos bola vytvorená štúdia, ktorá sa pozrela na jednotlivých používateľov a ich nákupné správanie na základe používania mobilných zariadení a ako ich správanie tieto zariadenia ovplyvňujú.

Kľúčovým zistením pre všetkých obchodníkov a zadávateľov reklamy by malo byť, že používatelia svoje zariadenia používajú takmer všade, kde im to podmienky dovoľujú. Až 41 % všetkých používateľov, ktorí používajú svoje smartfóny pri nákupoch uviedlo, že niektoré nákupy uskutočňujú priamo cez svoj smartfón. Až 46 % uviedlo, že po preskúmaní tovaru v mobile sa rozhodlo ísť na nákup do obchodu, 37 %  urobilo tak online.

Ak používatelia vlastnia tablet, skúmajú svoj nákup a hodnotenia viac prostredníctvom tabletu ako prostredníctvom klasického počítača alebo smartfónu. Spotrebitelia používajú tablet kdekoľvek doma, v celom svojom životnom priestore.

Až 80 % nakupujúcich prostredníctvom smartfónov a 70% používateľov tabletov uviedlo, že budú používať svoje zariadenie viac, ako to bolo počas minulého roku 2011.

Jednoznačným trendom je, uvádzať kompletné kontakty na svoj obchod a prináša to osoh obchodníkom a zadávateľom reklamy. Množstvo používateľov totiž pri prehliadaní položiek napríklad v smartfóne má možnosť okamžite kontaktovať predajcu buď zavolaním alebo odoslaním mailu.

Komplexnejšie informácie o spotrebiteľskom správaní nájdete v dokumente Post Holiday Learnings for 2012.

Zdroj, foto: googlemobileads.blogspot.com, Dai Pham, Google Mobile Ads Marketing

24.2.2012

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+