Smart Poisťovňa 2017: Sociálne siete ako náhrada call centier | POROVNANIE

27. augusta 2017 1

Anketa Smart Poisťovňa 2017 je v plnom prúde. Hlasujete v nej za poisťovňu s najlepšími mobilnými funkciami, pričom vyhrať môžete špičkový smartfón Huawei P10 a mnohé ďalšie ceny. Aby ste sa mohli lepšie rozhodnúť, za ktorú poisťovňu hlasovať, pripravili sme si pre vás stručné porovnanie jednotlivých poisťovní na našom trhu. Dnes sa pozrieme na to, ako poisťovne vystupujú na sociálnych sieťach, ktoré postupne nahrádzajú klasické call centrá a pre niektoré poisťovne sa stávajú primárnym miestom komunikácie so zákazníkmi.

TIP:Smart Poisťovňa 2017: Optimalizácia stránok poisťovní pre mobilné zariadenia | POROVNANIE

TIP:Smart Poisťovňa 2017: Poistenie a vybavenie poistnej udalosti online | POROVNANIE

TIP:Smart Poisťovňa 2017: Služby online klientskej zóny | POROVNANIE

Zdravotné poisťovne

Všetky tri naše zdravotné poisťovne majú slušnú prezenciu na sociálnych sieťach a zastúpenie minimálne na Facebooku, YouTube a LinkedIn. V tabuľke si môžete pozrieť počty sledovateľov spolu s našim hodnotením aktivity poisťovní na jednotlivých sociálnych sieťach. Z tohto jasne vyplýva, že najlepšie urobíte, ak poisťovne kontaktujete na Facebooku. Na tomto odkaze nájdete tabuľku v celosti vo formáte PDF s aktívnymi preklikmi na jednotlivé sociálne siete poisťovní.

* spoločný profil pre Union zdravotnú aj komerčnú poisťovňu

** hodnotíme pravidelnosť, relevantnosť, aktuálnosť príspevkov;
mieru využitia;
angažovanosť publika;
rýchlosť odozvy pri komunikácii

>>> Hlasujte v ankete a vyhrajte Huawei P10! <<<

Komerčné poisťovne

Znovu platí, že na poli komerčných poisťovní je situácia oveľa rôznorodejšia. Nájdu sa aj také, ktoré nemajú absolútne žiadnu prezenciu na sociálnych sieťach. Niektoré na nich vystupujú iba veľmi opatrne a nenápadne, no ďalšie si svoje sociálne siete poctivo budujú, pridávajú nový obsah a aktívne komunikujú so zákazníkmi a fanúšikmi.

*** nemá samostatný profil pre Slovensko

**** spoločný profil s bankou

Tak, ako iné spoločnosti a prevádzkovatelia služieb, aj poisťovne poňali sociálne siete po svojom. Niektoré ich skutočne využívajú ako jeden z hlavných komunikačných kanálov a uvedomujú si výhody, ktoré prinášajú pre nich aj pre zákazníkov. Iné im prichádzajú na korienok postupne. Ak máte ďalšie postrehy alebo názory, najlepšie spravíte, ak ich vyjadríte priamo v ankete Smart Poisťovňa 2017. Nielenže tak prispejete k hodnoteniu jednotlivých poisťovní, ale zároveň sa automaticky zapojíte do súťaže o špičkový smartfón Huawei P10 a ďalšie atraktívne ceny. Anketa trvá iba do konca augusta, tak neváhajte a hlasujte!

Zapojte sa do diskusie (1)

Tagy :

Pravidlá diskusie
Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.
Nahlásiť chybu v článku
  1. Loading ...
Diskusia k článku

Potrebujete poradiť? Vyskúšajte AndroidForum.sk


Aktuálne témy a príspevky: