Služba Dropbox bola dlhé roky známa svojou modro-bielou farebnou tematikou. Teraz prichádza mohutná zmena dizajnu, ktorá prinesie omnoho viac farieb a tiež inovované ploché logo, ktoré sa teraz viac podobá na papierovú krabicu. Nová dizajnová línia je skutočne veľkou zmenou pre spoločnosť, zrejme najväčšou za posledných 10 rokov.
Konkurenti až tak nevyniknú
Konkurenčné služby ako Box, Google Drive alebo iCloud obsahujú stále nejaký modrý prvok. Teraz sa práve Dropbox výrazne odlišuje a prináša množstvo farieb a tiež nový font písma s názvom Sharp Grotesk. V rozhovore pre AdWeek stojí, že Dropbox dúfa, že nový dizajn napomôže odlíšeniu a vystúpi takpovediac z davu.
Služba sa teraz omnoho viac ponáša na služby Adobe ako povedzme na Microsoft OneDrive. Dropbox tvrdí, že farebné prevedenie sa bude líšiť vzhľadom od situácie a je tak možné, že niektoré funkcionality budú priamo prepojené s farebným prevedením. Nová farebná kombinácia je však viditeľná najmä v propagačných materiáloch a reklamách. Väčšina používateľského prostredia ostala nateraz biela s modrými alebo šedými prvkami.
Zdroj: theverge