MojAndroid

Služba Dropbox bola dlhé roky známa svojou modro-bielou farebnou tematikou. Teraz prichádza mohutná zmena dizajnu, ktorá prinesie omnoho viac farieb a tiež inovované ploché logo, ktoré sa teraz viac podobá na papierovú krabicu. Nová dizajnová línia je skutočne veľkou zmenou pre spoločnosť, zrejme najväčšou za posledných 10 rokov.

Konkurenti až tak nevyniknú

Náš tip
Autor Material dizajnu odchádza z Googlu. Bude pracovať pre Dropbox

Konkurenčné služby ako Box, Google Drive alebo iCloud obsahujú stále nejaký modrý prvok. Teraz sa práve Dropbox výrazne odlišuje a prináša množstvo farieb a tiež nový font písma s názvom Sharp Grotesk. V rozhovore pre AdWeek stojí, že Dropbox dúfa, že nový dizajn napomôže odlíšeniu a vystúpi takpovediac z davu.

Náš tip
Dropbox a Dropbox Paper prinášajú offline režim a ďalšie novinky!
Náš tip
Finálny Dropbox Paper prináša online funkcie pre firmy. Prečítajte si, prečo by ste ho mali vyskúšať!

Služba sa teraz omnoho viac ponáša na služby Adobe ako povedzme na Microsoft OneDrive. Dropbox tvrdí, že farebné prevedenie sa bude líšiť vzhľadom od situácie a je tak možné, že niektoré funkcionality budú priamo prepojené s farebným prevedením. Nová farebná kombinácia je však viditeľná najmä v propagačných materiáloch a reklamách. Väčšina používateľského prostredia ostala nateraz biela s modrými alebo šedými prvkami.

Verzia: 88.2.2
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: 88.2.2
Aktuálna cena: Zdarma

Zdroj: theverge

4.10.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+