MojAndroid

Slovenská sporiteľňa bude mať koncom tohto pracovného týždňa plánovanú odstávku svojich elektronických služieb kvôli plánovanej údržbe. Niečo podobné sa v bankách deje pravidelne, no ak o tom neviete, dočasná nedostupnosť výberov z bankomatu či platby kartou vás môže skutočne zaskočiť. V tabuľke nižšie si preto môžete pozrieť konkrétne časy, kedy budú nefunkčné niektoré konkrétne služby banky.

S niektorými operáciami pomôže klientske centrum, ktoré môžete aj počas otázky kontaktovať napríklad v prípade straty či odcudzenia platobnej karty. Cez Klientske centrum banky bude možné:

  • aktivovať/blokovať platobné karty (debetné, kreditné)
  • poskytovať informácie o zostatku na účte a všeobecné informácie. Klientske centrum banky: 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888)

Zdroj: Tlačová správa

5.10.2017

+