Klienti Slovenskej sporiteľne nebudú môcť počas víkendu od piatku 20. februára 21:00 do nedele 22. februára 17:00 využívať služby elektronického bankovníctva. Dôvodom sú plánované technologické zmeny a vylepšenia systémov. Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.
Odstávka sa nedotkne najčastejšie využívaných bankových služieb, ľudia budú môcť platiť kartami a vyberať si peniaze z bankomatov bez obmedzení. Pobočky v obchodných centrách budú otvorené v štandardnom čase. Prevodné príkazy budú môcť ľudia zaplatiť aj prostredníctvom bankomatov.
Počas víkendu nebudú môcť klienti využiť služby: Internetbanking, Telephonebanking, Homebanking, Sporotel*, Sporopay, Databanking, SMS služby (SMS notifikácie, SMS kľúč), Easybanking (mobilné aplikácie, Účty a Platby), E-commerce. V čase odstávky sa nebudú doručovať SMS notifikácie o transakciách kreditnými (bezkontaktné, vydané po 15. 2. 2014) a debetnými kartami.
*Prostredníctvom klientskeho centra Sporotel bude možné aktivovať/blokovať platobné karty, poskytovať informácie o zostatku na účte či ďalšie všeobecné informácie.
Slovenská sporiteľňa tiež upozorňuje, že v súvislosti s plánovanou odstávkou systémov nebude klientov kontaktovať s cieľom získať od nich akékoľvek informácie o ich účtoch, telefónnych číslach, prihlasovacích údajoch, kódoch do služieb elektronického bankovníctva alebo o platobných kartách. Banka tieto údaje nikdy nevyžaduje. Klientom odporúčame, aby boli ostražití a v prípade, že ich bude kontaktovať osoba, ktorá sa predstaví ako pracovník Slovenskej sporiteľne, jej v žiadnom prípade tieto citlivé údaje neposkytli a obratom kontaktovali banku.
Zdroj: tlačová správa