MojAndroid

Aktualizované 5.5.2016: Slovenská sporiteľňa oddnes funguje už v štandardnom režime.

Slovenská sporiteľna informovala o obmedzení svojich služieb. Aktuálne je z technických príčin limitované využívanie niektorých služieb v pobočkách, časti klientov sa môžu krátkodobo v bankomatoch zobrazovať neaktuálne zostatky na účtoch. Dočasne bolo pozastavené zasielanie notifikačných SMS o obratoch pri platbe cez internetbanking alebo kartou. Tiež je oneskorené doručovanie elektronických výpisov k obratom. Spracovanie prevodných príkazov môže trvať dlhšie ako obvykle. Nedostupná je aj služba pre firemných klientov Business24.

Najbežnejšie používané bankové služby sú klientom k dispozícií. Využívať môžu elektronické bankovníctvo, tiež môžu platiť kartou aj vyberať z bankomatov. V individuálnych prípadoch sa môžu vyskytnúť krátkodobé obmedzenia vo využívaní týchto služieb. V pobočkách si môžu vyberať a vkladať peniaze. Ak klient v dôsledku týchto obmedzení zadá prevodný príkaz alebo si vyberie peniaze v pobočke, vrátime mu poplatok. Klienti sa nemusia obávať, ide o interný technický problém, na ktorého odstránení Slovenská sporiteľna intenzívne pracuje.

4.5.2016

+