MojAndroid

Slovenská pošta sa napokon zriekla svojho predkupného práva na 20% podiel operátora 4ka. Informoval o tom denník SME, pričom spolupráca medzi operátorom a Slovenskou poštou nekončí, ale bude naďalej pokračovať. Akurát operátor začne svoje SIM karty predávať aj na ďalších miestach.

Partnerstvo pokračuje

Partnerstvo medzi 4kou a štátnou Slovenskou poštou bolo od začiatku pre operátora veľmi dôležité – využíval približne 1500 pobočiek pošty na distribúciu svojich SIM kariet, ako aj na komunikáciu so zákazníkmi. Súčasťou partnerstva bolo predkupné právo na 20% podiel operátora, ktorý Slovenská pošta teraz nevyužila. Ani zďaleka to však neznamená koniec spolupráce medzi týmito partnermi. 4ka má však voľné ruky a môže sa obzerať aj po ďalších partneroch s kamennými predajňami, a tak je veľmi pravdepodobné, že už čoskoro nájdeme SIM karty 4ka aj na iných miestach.

“Slovenská pošta bola a je našim kľúčovým partnerom a hlavným predajným kanálom. Tento týždeň 4ka prekročila hranicu 500-tisíc zákazníkom, je to do veľkej miery zásluha práve siete Slovenskej pošty.
V súčasnosti síce už nerokujeme o možnom vstupe Slovenskej pošty, vzhľadom na úspešnosť našej spolupráce sme však kedykoľvek otvorení prípadnej diskusii o prehĺbení spolupráce so Slovenskou poštou. Dnes intenzívne komunikujeme o možnostiach skvalitňovania poskytovaných služieb v rámci existujúcich zmluvných vzťahov,” uviedol Roland Kyška, hovorca operátora 4ka.

Na otázku, ako bude spolupráca prebiehať v roku 2018, Kyška odpovedá: “V roku 2018 plánujeme posilniť a zefektívniť vizibilitu 4ky na Slovenskej pošte. Začíname s pilotným projektom špeciálnych predajných miest (zatiaľ v Trnave, Banskej bystrici a Košiciach), kde našich zákazníkov budú obsluhovať osobitne vyškolení pracovníci. Takéto miesta by mali postupne vzniknúť v každom krajskom meste.

Pripravujeme tiež nové portfólio telefónov, ktoré budeme už čoskoro predávať v sieti Slovenskej pošty. Naše trvalé a silné partnerstvo potvrdzuje aj to, že tieto kroky pripravujú spoločné tímy SWAN Mobile a Slovenskej pošty s cieľom zvýšiť predaj produktov a služieb SWAN Mobile.”

Kyška sa vyjadril aj k úveru od spoločnosti Huawei, ktorý ala 4ka využiť na výstavbu infraštruktúry siete. 4ka úver napokon nečerpala a použila prostriedky z iných zdrojov.

500 000 zákazníkov

Operátor 4ka pritom iba v posledných dňoch oslávila veľký miľník – pol milióna klientov. Číslo je to veľmi pôsobivé a až doteraz sme nevedeli, čo presne znamená – operátor zatiaľ nikdy neupresnil, čo si pod týmto číslom máme predstaviť a či ide o počet aktívnych zákazníkov alebo niečo iné. Pre portál Živé.sk 4ka potvrdila, že v skutočnosti ide o počet predaných kariet, ktoré boli aktivované maximálne pred 16 mesiacmi. Roland Kyška tiež dodal, že ide o predané karty a nie rozdané. V každom prípade tak máme prvýkrát presnejší pohľad na to, ako sa operátorovi na našom trhu darí.

Zdroj: SME, Živé

25.1.2018

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+