MojAndroid

Slovenská pošta sa napokon zriekla svojho predkupného práva na 20% podiel operátora 4ka. Informoval o tom denník SME, pričom spolupráca medzi operátorom a Slovenskou poštou nekončí, ale bude naďalej pokračovať. Akurát operátor začne svoje SIM karty predávať aj na ďalších miestach.

Partnerstvo pokračuje

Partnerstvo medzi 4kou a štátnou Slovenskou poštou bolo od začiatku pre operátora veľmi dôležité – využíval približne 1500 pobočiek pošty na distribúciu svojich SIM kariet, ako aj na komunikáciu so zákazníkmi. Súčasťou partnerstva bolo predkupné právo na 20% podiel operátora, ktorý Slovenská pošta teraz nevyužila. Ani zďaleka to však neznamená koniec spolupráce medzi týmito partnermi. 4ka má však voľné ruky a môže sa obzerať aj po ďalších partneroch s kamennými predajňami, a tak je veľmi pravdepodobné, že už čoskoro nájdeme SIM karty 4ka aj na iných miestach.

“Slovenská pošta bola a je našim kľúčovým partnerom a hlavným predajným kanálom. Tento týždeň 4ka prekročila hranicu 500-tisíc zákazníkom, je to do veľkej miery zásluha práve siete Slovenskej pošty.
V súčasnosti síce už nerokujeme o možnom vstupe Slovenskej pošty, vzhľadom na úspešnosť našej spolupráce sme však kedykoľvek otvorení prípadnej diskusii o prehĺbení spolupráce so Slovenskou poštou. Dnes intenzívne komunikujeme o možnostiach skvalitňovania poskytovaných služieb v rámci existujúcich zmluvných vzťahov,” uviedol Roland Kyška, hovorca operátora 4ka.

Na otázku, ako bude spolupráca prebiehať v roku 2018, Kyška odpovedá: “V roku 2018 plánujeme posilniť a zefektívniť vizibilitu 4ky na Slovenskej pošte. Začíname s pilotným projektom špeciálnych predajných miest (zatiaľ v Trnave, Banskej bystrici a Košiciach), kde našich zákazníkov budú obsluhovať osobitne vyškolení pracovníci. Takéto miesta by mali postupne vzniknúť v každom krajskom meste.

Pripravujeme tiež nové portfólio telefónov, ktoré budeme už čoskoro predávať v sieti Slovenskej pošty. Naše trvalé a silné partnerstvo potvrdzuje aj to, že tieto kroky pripravujú spoločné tímy SWAN Mobile a Slovenskej pošty s cieľom zvýšiť predaj produktov a služieb SWAN Mobile.”

Kyška sa vyjadril aj k úveru od spoločnosti Huawei, ktorý ala 4ka využiť na výstavbu infraštruktúry siete. 4ka úver napokon nečerpala a použila prostriedky z iných zdrojov.

500 000 zákazníkov

Operátor 4ka pritom iba v posledných dňoch oslávila veľký miľník – pol milióna klientov. Číslo je to veľmi pôsobivé a až doteraz sme nevedeli, čo presne znamená – operátor zatiaľ nikdy neupresnil, čo si pod týmto číslom máme predstaviť a či ide o počet aktívnych zákazníkov alebo niečo iné. Pre portál Živé.sk 4ka potvrdila, že v skutočnosti ide o počet predaných kariet, ktoré boli aktivované maximálne pred 16 mesiacmi. Roland Kyška tiež dodal, že ide o predané karty a nie rozdané. V každom prípade tak máme prvýkrát presnejší pohľad na to, ako sa operátorovi na našom trhu darí.

Zdroj: SME, Živé

25.1.2018

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

6 odpovedí na “Slovenská pošta nevyužije predkupné právo na 20% podiel v 4ke”

  1. Zdravím vás a chcem poradiť ako a či sa dá pomocou nejakej aplikácie nastaviť budík na základe polohy . Pre príklad uvediem : cestu autobusom z práce domov a nechcem zaspať a zobudiť sa na konečnej zastávke . Viem že stačí zmerať čas , ale dosť záleží na doprave a zápchach ( Bratislava) . Vopred ďakujem za odpoveď .

  2. A kedy začnú s budovaním infraštruktúry? Bol som zákazníkom 4ky pár mesiacov a bolo to doslova utrpenie. Signál nie je ani tam kde sa hrdili kompletným pokrytím a v niektorých oblastiach sa telefóny nedokázali automaticky pripojiť ani do siete Orangu, musel som sieť vyhľadať manuálne. Ja sa ani nečudujem, že Pošta nevyužila predkupné právo, zbytočne investované peniaze, ktoré by sa už nikdy nevrátili.

Pridaj komentár

+