MojAndroid

Spoločnosť Samsung je svetovo uznávanou značkou, ktorá v poslednom čase, najmä v mobilnom segmente, dosahuje výnimočný rast a úspech. Napriek tomu kolujú informácie, že Samsung prejde kompletným brandovaním značky a zmene by sa nemalo vyhnúť ani logo spoločnosti.

Podľa dostupných zdrojov, za celým postupom a vynovením značky Samsung stojí Scott Bedbury, americký reklamný manažér predtým spájaný s Nike a Starbucks. Logo, ktoré dnes poznáme úplne zmizne a nové bude predstavené na CES 2013 už začiatkom budúceho roku. Navyše, aj zameranie produktov bude prezentované so zameraním na životný štýl používateľov značky Samsung.

Uvidíme, aký tento rebrand značky bude mať vplyv na jednotlivé segmenty techniky dodávanej značkou Samsung a hlavne, ako sa celý proces zmeny prejaví na úspechu (neúspechu?) Samsungu v mobilných technológiách – smartfónoch a tabletoch.

Zdroj: ChannelNews, SammyHub, Samsung

6.11.2012

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+