Spoločnosť Samsung je svetovo uznávanou značkou, ktorá v poslednom čase, najmä v mobilnom segmente, dosahuje výnimočný rast a úspech. Napriek tomu kolujú informácie, že Samsung prejde kompletným brandovaním značky a zmene by sa nemalo vyhnúť ani logo spoločnosti.
Podľa dostupných zdrojov, za celým postupom a vynovením značky Samsung stojí Scott Bedbury, americký reklamný manažér predtým spájaný s Nike a Starbucks. Logo, ktoré dnes poznáme úplne zmizne a nové bude predstavené na CES 2013 už začiatkom budúceho roku. Navyše, aj zameranie produktov bude prezentované so zameraním na životný štýl používateľov značky Samsung.
Uvidíme, aký tento rebrand značky bude mať vplyv na jednotlivé segmenty techniky dodávanej značkou Samsung a hlavne, ako sa celý proces zmeny prejaví na úspechu (neúspechu?) Samsungu v mobilných technológiách – smartfónoch a tabletoch.
Zdroj: ChannelNews, SammyHub, Samsung
Nove logo? Predsa nakusnute jablcko.
A čo rovno odkúsnutá hruška? Aspoň bude môcť apple znova žalovať samsung za patenty :)
logo a patent … ah jaj
Vidim to na nenakousnute jabko :))
som zvedavy na nove logo, lebo to stare vyzera dost biedne. I ked myslim si ze to bude to iste len bez modrej elipsy :D
Neviem čo je na tom pravdy, ale počul som, že rebrand sa robí kvôli daniam, alebo iným výhodám, tak isto ako Orange prešiel už kade čím…
azijcan bude stale len azijcanom, nezmeni to ani iny kabat, ani nove okuliare …
Iphone 5 sa vyraba na Tchaiwane vo firme Foxcom, je to cistokrvny azijec
hlupak bude hlupakom, aj ked sa naucil do diskusie prispievat