MojAndroid

Samsung po včerajších správach o pozastavení výroby prináša ďalšie zlé správy. Samsung Galaxy Note 7 sa celosvetovo prestane predávať a vymieňať za nové kusy, a to až do vyšetrenia incidentov z USA.  Do úvahy pripadá aj taká možnosť, že juhokórejský výrobca úplne zastaví predaj a Note 7 doslová pochová pod zem. Po posledných udalostiach, ktoré aféru vybuchujúcich Note sedmičiek ešte viac vyostrili, to možno bude aj to najlepšie, čo by mohol urobiť.

Náš tip
Galaxy Note 7 vybuchuje aj po výmene. Samsung pozastavil výrobu + oficiálne prehlásenie

Samsung v týchto chvíľach úzko spolupracuje s relevantnými úradmi na čo najrýchlejšom a dôkladnom prešetrení situácie, ktorá sa vyhrotila v USA. “Pre Samsung je zastavenie predaja a výmenného programu to správne rozhodnutie,” hodnotí americký úrad pre bezpečnosť spotrebiteľa (Consumer Product Safety Commission). Samsung teraz začne zvolávať všetky staré aj vymenené zariadenia Note 7, ktoré bude možné vymeniť za iný model z portfólia alebo žiadať vrátenie peňazí v plnej výške nákupnej ceny. Či obnovy predaj je otázne.

Slovenské zastúpenie spoločnosti zatiaľ nevydalo žiadne oficiálne pokyny o tom, ako majú zákazníci značky, ktorí si zakúpili Note 7, postupovať. Očakávame ale, že pre nich bude platiť to isté, čo pre zvyšok sveta. Note 7 budú musieť pre vlastné bezpečie vrátiť. Než sa tak ale stane, tak Samsung odporúča, aby ste ho vypli!

Majitelia originálneho aj vymeneného Galaxy Note 7 by mali zariadenie vypnúť a využiť niektorú z možností náhrady, vrátane vrátenia peňazí,” píše Samsung na svojich oficiálnych stránkach.

Doplnili sme oficiálne stanovisko spoločnosti Samsung na Slovensku:

„Spolupracujeme s príslušnými úradmi, aby sme dôkladne preskúmali incidenty telefónov Galaxy Note7 zaznamenané v uplynulých týždňoch. Vzhľadom na to, že bezpečnosť našich zákazníkov je pre nás najvyššou prioritou, požiada Samsung všetkých dopravcov a maloobchodných partnerov po celom svete, aby pozastavili predaje a výmeny Galaxy Note7 po dobu prebiehajúceho vyšetrovania.

Intenzívne spolupracujeme s príslušnými orgánmi, aby sme podnikli všetky nevyhnutné kroky k vyriešeniu situácie. Zákazníci, ktorí majú ako pôvodný Galaxy Note7, tak nový model Galaxy Note7, by svoj telefón mali vypnúť, prestať používať a kontaktovať infolinku spoločnosti Samsung na čísle 0800 726 786.“

Doplnené 14:14: Samsung definitívne končí s výrobou Galaxy Note 7!

V záujme bezpečnosti našich zákazníkov sme zastavili predaj a výmenu telefónov Galaxy Note7 a zároveň sme sa rozhodli definitívne ukončiť ich výrobu.

11.10.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

70 odpovedí na “Samsung s Galaxy Note 7 definitívne končí! Majiteľom ho odporúča vypnúť! (doplnené)”

  1. Smutné, skvelý telefón. Občas technika neslúži tak ako sa očakáva

  2. Ako toto bol posledny klinec telefon mam je skvely a nemá ziadne problémy, ale takuto nezodpovednost a nekvalitu som este u tejto firmy nezazil…..minuly tyzden som ho vymenil som sa trepal na galvaniho, mam k tomu original obal co som si kupi aj ochranne sklo takze ocakavam kompenzaciu v hodnote cez 900 EUR inac tam niekomu razne vysvetlim svoju nespokojnost ….des toto ….

    • Ja som ho este ani nevidel…. Predobjednvaka orange akorat idem. Rusit predobjednavku ale co s krytmi a foliami. Neviem folie su samsung ale. Kryty nie 25 eciek jeden super

      • Preto si kupujem kryty po kúpe telefónu resp. keď je telefón už doma

        • A co by ti to v tomto pripade pomohlo? Ja som si prislusenstvo kupil az po tom ako som mal telefon. A tomu ver, ze mi samsung tuto skodu nahradi.

          • odkiaľ berieš tú istotu že ti to Samsung preplatí?

            • Pretoze mi sposobil skodu. A ked ti niekto sposobi skodu, musi ti ju nahradit, je to jednoduche…

              • to je síce pravda, ale to príslušenstvo nebolo v balení, takže nemusia ti to refundovať. Ale samozrejme môžu, to im nikto nezakazuje, tak ako im neprikazuje vrátiť peniaze za nepotrebné príslušenstvo.

                • Akoze mozem to prislusenstvo pouzit s akymkolvek inym telefonom? Nemozem. Vsetko prislusenstvo je vyhradne na note 7, cize je to cista skoda. Kto by mi ju mal nahradit? Jezisko? Je uplne nepodstatne, ci bolo alebo nebolo v baleni.

                  • bude to naťahovačka s nimi, ale asi nebudeš sám, záleží ako sa k tomu Samsung postaví. Držím palce.

                    • Na tomto sa ukaze ako to samsung myslim s pristupom k ludom, ktori boli, myslim si, dost trpezlivi…

              • Sumu z telefonu Ti vratia spat, ale ostatne asi tazko. Jedine ak by si to naozaj bral z jedneho miesta. Predsa nie je povinnost ani nutnost mat to doplnkove prislusenstvo. Aj ked je pravda, ze pokial si kupil original obal, a je kompatibilny len s Note 7, mali by refundovat aj to, nakolko ho nemozes pouzit s ich vyrobkom ku ktoremu bol kupeny a urceny. Horsie je len to, ze neexistuje za to zariadenie ziadna nahrada, ani v radoch konkurencie.

    • pokial si ich nekupil spolu s tel (ne rovnakej fakturke) tak mozes len snivat o tom ze ti to preplatia

    • Predajca predsa nemôže za produkt výrobcu to si treba uvedomiť….

      • to nevysvelis niektorym :D podaktory su schopny aj notebook vratit lebo nieje kompatibilny si apple sluchatkami s 4 pinovym jackom

        • Notebook ktorý nepracuje so 4 pinovym jackom a zaroven nema zvlášť mic port snáď ani neexistuje

          • ale existuje napr dell latitude E5450 (cca 2 roky stary model) problem je ze mas dve normy na 4 pin jack jedna je “nokia” norma a druha “apple”. pokial nemas vystup osetreny softverom na rozpoznanie ktoru normu chces pouzit mas smolu pojde ti standartne nokia norma sam nechapem preco takuto absolutne jednoduchu vec nemaju standartne vsetci vyrobcovia

            • aha to som nevedel.. ale v tom pripade je myslim reklamacia koli takej veci uplne opodstatnena.. pokial to nieje niekde specificky napisane ze to podporuje iba nokia standard tak ju uznat musia

              • nikde na ich stranke som to nenasiel ale rovnako ked some pozeral aj inych vyrobcov a malokto ma specifikovane ci ma 4 pin alebo 3 pin connector a uz vonkoncom nie hore spominanu normu…. ci ti to vyreklamuju…no najprv by ti asi povedali ze to pracuje ta ako to bolo navrhnute (to ze info k tomu nieje nikde ich netrapi) standartna fraza ktorej som sa napocuval tolko ze uz mi lezie krkom pri mojich telefonatoch na podporu ale ak sa budes stazovat na nejake pravne oddelenie alebo to rovno buchnes na sud tak isto :D

      • Akurat ze predajca je priamo napojeny na vyrobcu tak neviem o com tu vsetci rozpravate. Samsung slovensko je filiálka samsungu, ja sa nejdem hadat z nejakym e-shopom ja sa idem hadat zo samsungom, aj ked v tomto pripade funguju iba ako dovozca I dont fucking care…pre mna tato firma skončila..
        Koso: A tomu ver ze mi preplatia aj obal aj tu foliu a nebudem o tom iba snivat :)

        • To je možné ale tým že prídeš do nejakej predajne tam nahúkaš na predavača tým sa o tvojom probléme Samsung nedozvie. Áno keby si chcel komunikovať zo Samsungom tak telefón vrátiš ofotíš si bloček obal atď… a tieto fotky pošleš do spoločnosti Samsung a tam žiadaš náhradu škody. Predajca ktorý ti predal telefón ti predsa nebude dávať peniaze za obal a kryt ktorý si si kúpil nikde úplne inde. On ti predal produkt taký aký je a preto zodpovedá za produkt nie za príslušenstvo…..

        • Prídeš do obchodu a spravíš bu-bu-bu a oni budú celí bez seba až sa z toho po… .

        • Áno, my predajcovia sme napojený na Samsung a podávame si každý mesiac ruku osobne s Lee Byung-Chulom a pýtame sa ho: Hej chlape, môžeme stornovať aj príslušenstvo? Slováci sú nespokojný. Presne takto to v slovenských obchodoch funguje. :)

      • Az po treťom ťuknuti som si uvedomil že to neni ozajstná mucha :D

  3. O note 7 budeme ešte dlho počúvať, lebo sa nájde xy blbcov ktorí ho aj napriek odporúčaniu nevypnú / nevrátia.

    • Nevadí komu niet rady tomu niet pomoci kto dobrovoľne ohrozuje seba , druhých a svoj majetok a majetok niekoho iného je blázon a v tomto prípade byť na mieste Samsungu by som to riešil tak že kto nevráti mobil alebo kto ho napriek výzve bude používať ten nesie aj zodpovednosť za prípadne škody…

    • zo 60% vymenených kusov, čiže z cca 1,5mil. kusov, zhorelo nových 6…z predaných niekoľko 100tis. Iphonov 7, zhoreli zatiaľ 2 kusy – všetko len v USA…o čom sa tu bavíme? minulý týždeň mi buchla v šuplíku baterka v starej nokii…pred nedávnom sa mi nafučala baterka na dashcam (prehrialo ju slnko) – musela ísť do koša – mali by zakázať predaj dashcam, veď môžu kedykoľvek buchnúť…zhorela Tesla Model S vďaka batériám (z niekoľko 10tok tisíc predaných kusov) – mali by ich prestať vyrábať…o čom sa tu stále bavíme? áno, v USA nech si nechajú iShit………..

      • To si kde zobral tých niekoľko 100 tisíc predaných iPhonov? Určite si iba odhadoval, pretože oficiálne predaje ešte nikto neoznamil. No môžem ťa ubezpečiť, že tvoj odhad je na kilometre vzdialený pravde ?. iPhone 6 mal za 24 hodín 4 milióny objednávok a za prvý týždeň ich bolo 10 miliónov. Samozrejme niektorí si museli počkať, ale už je október a to už väčšina ľudí svoj iPhone má v rukách. Predaje iPhone 7 budú pravdepodobne trochu nižšie, ale na 100% sa budú rátať v miliónoch a v tejto dobe ich už bude už určite nad 10 miliónov.
        Btw k tomu Note-u. Co ja viem, tak za 5 dní, zhorelo 5 vymenenych Note-ov. A pokiaľ Samsung dá vyhlásenie, pozastavujeme výrobu, sťahujeme ich z obchodov, vypnite zariadenia je to priznanie, áno spravili sme niekde pruser. A inak počkajme si ešte pár dní, koľko tých nových Note-ov ešte zhorí. Sme len na začiatku.

        EDIT: ešte doplním k tej tvojej dashcam. Nie, nemali by zakázať predaje dashcam a sam si si na to odpovedal. Prehrialo ju slnko. To bola tvoja chyba, nie výrobcu. Note horí bez akéhokoľvek zásahu, takže áno, Note by mali zakázať predaj, dashcam nie. Na starú Nokiu nereagujem ?.

        • Horia a horeli len snapdragony, cipsety od americkeho vyrobcu. Som zvedavy na aky vysledok pride samsung pri vysetrovani, samovolne ako samovolne ( mozno ano)…dashcam je na pouzitie v aute v priestore celneho skla – v com som urobil chybu? V znacke kamery?
          Nemienim chranit babrakov, ak urobili chzbu tak im treba. Ja som len frustrovany z toho, ze konecne po 6tjch rikoch som sa dockal mobilu, ktory splnil vsetky moje poziadavky a v pripade stylusu ich aj predcil – a teraz ho musim vratit bez adekvatnej alternativy…pride mi to ako presadnut z tesly do ceckoveho mercedesu, proste uz nic nie je to iste…pochopi ten, co note7 aspon tyzden pouzival na pracu…

          • Nejako som sa nedostal k informácii či nejaké Note-y zhoreli aj v Európe. No ak sa naozaj v EU nič nestalo, respektíve ak Exynos nehorí a Qualcomm hej, tak nerozumiem. Veď Snapdragon 820 má kopec vlajkových ľodí a s nimi nie je problém. Prečo práve Samsung s S820 horí? Nechápem tomu, ale tak hádam sa to časom dozvieme.
            Rozumiem ti, že si frustrovaný. Pokiaľ ti Note vyhovuje, tak to človeka naštve. Ale verím, že Samsung bude robiť teraz všetko preto, aby prišla nejaká alternatíva. Len či jej ešte budú ľudia veriť…

  4. kde sú teraz tí čo tak vehementne obhajovali Samsung? je to neospravedlnitelná chyba za ktorú firma veľmi draho zaplatí.

    • Samsung nieje zlá spoločnosť, nikto nemôže povedať že neskúšali problém riešiť. Žiaľ nie veľmi úspešne.. chybu netreba ospravedlňovať ale ani z nej robiť unáhlené závery.. Samsung je stále jeden z top výrobcov smartphonov.

      • mozno by mali znizit pocet modelov, ale prekvapuje ma ze sa to nestalo s nejakym lowendom ale s vlajkovou lodou, aktualne mam od nich druhy telefon a zatial som s nimi maximalne spokojny, co nemozem povedat o predchadzajucich vyrobcoch ako HTC alebo Nokia

        • Vlajová loď u Samsungu je rada S. Rada Note sú veľmi špecifické zariadenia.

  5. Smutne, a to chceli ciselne vyrovnat radu Note ku Galaxy…….tuto Note 7 si urcite vsetci velmi dobre zapamataju, no nie v dobrom…..

    • Čo je na tom smutné? Je to len telefón a Samsung si za celú situáciu môže sám. Žiadny smútok, žiadna ľútosť.

      • Smutne samozrejme pre Samsung. Mne osobne je to jedno, od nich som nemal ziadny telefon. Jedine co mam od nich je 50″ plazmovy TV, ten ale sluzi zatial (musim si zaklepat) na jednotku.

  6. Problém má nielen samsung ale aj predajcovia príslušenstva, toto mal byť hit takže sa narobilo kopu obalov a ak note 7 úplne zrušia čo s tým teraz :) Samsung nieje jediný kto sa na note 7 “popálil”

  7. Pycha a pad.
    Tato samsungacka komedia nema obdobu a je to len dobre.Uvedomia si ze nejsu ziadna extra znacka a budu si davat pozor co sa odrazi na kvalite.

    • Co to trepes? Samsung je a bude technologicky leader. Chces top display chces najlepsie ram alebo vyrabat najlepsi cip? Tak musis nakupovat u samsungu. Sam sice samsung nevlasnim uz ale chyba sa moze stat je to len stroj a vzdy sa moze nieco pokazit. Skoda note 7 sa mi pacil ale tolko penazi by som nedal. Ale to je dan za vodeodolnost ta urcite cenu navysila o dost.

      • Nemam slov… hlavne ta posledna veta. Pobavilo :) nic v zlom

        • Co je na tom smiesne? Si myslis ze je to len tak vyrobyt a predavat vodeodolny mobil? Sa kukni na soni uz to tolko nereklamuju pretoze mali velmi vela reklamaciek na utopene fony. To je najdrahsia vec na vodeodolnosti servis. Vodeodolny telefon nemoze servisovat jozko mrkvicka ale musi to byt skoleny technik (skolenia daco stoja) a hlavne ocakavas ze po servise bude fon znova vodeodolny. Niekde bol o tom aj dobry clanok ale uz neviem kde inak by som dal link.

          • Vodeodolny a vodotesny su dve rozne veci. Pokial sa tupci potapali a robili selfii pod vodou ich chyba. Sony si potom opravilo zarucne podmienky. A pokial nepracujes v bachmane alebo niecom podobnom, nemienim sa stebou otom bavit. Apropo tie folie konkretne v telofonoch sony su eurove zalezitoati. A ktej drahej vodeodolnosti. Uz len nanotechnologia vychadzala okolo 50-70 dolarov. Takze ak je vyrobna cena okolo 200 az 250 dolarov tak tych 50 je uz zanedbatelna ciastka. Ale vacsina vyrobcov to riesi gumkami foliami a podobnymi debilinami lebo ich to stoju zlomok tych 50 dolarov.

    • mám modrý a absolútne mu nič nie je….batéria vydrží viac ako na pôvodnom a nezahrieva sa ani z polovice tak, ako na mojom prvom SGS6E+…ak ten Note nezabijú bezpečnostnou aktualizáciou, tak im ho nevrátim – adekvátna náhrada neexistuje…

      • no minimalne ak si ho nechas zabudni na akekolvek aktualizacie :D nakolko ten telefon prestane existovat :D. Takze nema vyznam si ho nechavat a radsej riesit nahradu popripade kupit volaco ine (LG V20)

  8. Shitsung by mal softverovo znefunkcnit vsetky k nejakemu datumu aby ich nebolo mozne viac pouzivat. Ak nejaky vybuchne v lietadle, tak sa moze zrutit lietadlo.

  9. Velka skoda. Mam znacku Samsung rad uz od roku 1989, ked sme od nich kupili televizor a doteraz som nemal jeden vyrobok, co by ma sklamal. Nad Note7 som vazne uvazoval, hlavne v tej modrej vyzeral super. Nakoniec som skoncil pri s7 edge, aj ten je tak velkostou na hrane. Myslim, ze pristup bol ferovy, ale ze sa im to nepodarilo vyriesit, to je uz dost velky problem. Uvidime, co pride ako nahrada a kedy.

  10. dobre spravily, nemkozu si dovolit aby niekto prisiel o zivot, ponikotry tu mudruju a ani nemaju poduchy ako sa ten telefon vyraba (ani ja) alle ked vybuchuju bude tam nejaka zavada ktoru pri vyrobnomj procese nepostrehly

  11. Je to skoda fakt som sa na to tesil, ale zas kto vie ci to cele nieje len nejake divadlo. Ty ludia ktory to nahlasili mohli by ,,herci,, a mozno samsung pride v buducnosti s nejakou peckou ktora im vrati reputaciu. Predsa len dnes sa robi marketing vseliako :)

    Aj tak mam Samsung rad

    • Tak si prečítaj o minuloročných TV,o práčkach r.v. 2011-2016-čerstvá správa,aká je kvalita,môžeš si to nájsť a potom napíš

  12. článok je fajn, len po gramatickej stránke “či obnoví predaj je otázne” chybyčka se vloudila :)

  13. Väčšinou sa snažím byť konštruktívny, ale teraz sa nezmôžem na nič viac než: ?????

    Akože pustia do sveta niečo, čo môže potencionálne zabiť ich zákazníkov? Tak im treba!

    Inak, asi málo kto sa zamyslel nad tým, ako Note7 mohol získať certifikáciu CE… Hlavne že tá sračka kazí dizajn každého mobilu, aby sme sa mohli hocikedy uistiť že dané zariadenie je kvalitné a bezpečné. Týmto pre mňa stráca kredibilitu aj samotná certifikácia CE. ???

    Snáď sa teraz Samsung spamätá a vstúpi si do svedomia, nech sa z tej Galaxie pekne vráti na Zem, a na ďaľších modeloch si dá poriadne záležať, inak neviem-neviem… https://uploads.disquscdn.com/images/1605bbb3369453c2d99a4d67a52f3c54d66f7243a02773f75d0b0bf38041fdae.jpg

    • CE je len ďalší byrokratický blud, ktorý vypovedá akurát o tom, že výrobca zaň zaplatil :)

  14. To váš chlebodarca zakázal zverejňovať názory ľudí čo si myslia?
    Ste uboziaci že mazete príspevky

  15. Chcem sa opytat.. ze vsade aj v tv hlasia ze Samsung kaze majitelom vypnut a odlozit… to akoze clovek ktory vyhodi 850€ ho ma pouzivat ako tazitko alebo aj vracaju peniaze naspat? Lebo zatial som to pochopil ako ze super ludia ze ste to kupili ale vypnite ho a my si vase peniaze nechame :-D

  16. To je tak ked Samsung so svojou politikou sa snazi za kazdu cenu dostat pred konkurenciu. Chceli mat Note 7 skor na trhu ako nove iphony a takto to dopadlo. Apple sa teraz smeje a Samsung si moze hrat olympiadu “hod Note 7 do dialky” kedze na nic ine tych par mega kusov nevyuziju….a to som mal Samsung 8 rokov od Skovych az po Note 3 generacie a chcel si Note 7 kupit….v septembri som radsej kupil iphone 7 a vobec mi nevadi ze som presiel po x rokoch z androidu na ios a dokonca mozem povedat ze viem za co platim :)

  17. bezpecnost zakaznika je nasou top prioritou. take klise. skor by som povedal, ze top prioritou pre predajcov je zakaznikova penazenka najlepsie v pravidelnych 1-2 rocnych intervaloch.

+