MojAndroid

Spoločnosť Samsung otvorila svoje najnovšie Zákaznícke centrum v metropole východného Slovenska, v Košiciach. Otvorením tohto centra rozširuje pokrytie svojich servisných služieb na Slovensku. Takéto plnohodnotné centrum bolo doteraz v rámci Slovenska len v Bratislave.

Zákaznícke centrum bude poskytovať záručný aj mimozáručný servis pre všetky mobilné produkty značky Samsung, a to smartfóny, tablety ale i nositeľné zariadenia. Opravy tu budú poskytované do 1 hodiny, ak to umožní charakter poruchy. Centrum zároveň garantuje, že mimozáručné opravy mechanicky poškodených displejov pri vybraných modeloch neprekročia Samsungom deklarovanú cenu. A to vždy s použitím originálnych náhradných dielcov a podľa najvyšších štandardov výrobcu.

samsung zakaznicke centrum kosice interier

„S naším novým Zákazníckym centrom prichádzame v čase, kedy je zvýšený dopyt najmä po opravách mechanických poškodení. Otvorením centra vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí nechcú čakať na opravu svojho zariadenia niekoľko dní, ak to samozrejme povaha poruchy a poškodenia dovolí,“ uviedol Jan Procházka, riaditeľ zákazníckeho servisu, Samsung Electronics Czech and Slovak, a zároveň dodal: „V centre obslúžime všetkých zákazníkov bez ohľadu na ich pôvodného predajcu, prípadne ponúkneme ďalšie služby, akými sú záloha alebo presun dát, konzultácie k nastaveniam a pod. Verím, že sa zákazníkom novootvorené Zákaznícke centrum v Košiciach bude páčiť a splní ich najvyššie očakávania.“

Zákaznícke centrum je len pár metrov od značkovej predajne Samsung nachádzajúcej sa v OC Aupark Košice. Sídli v budove Duett oproti obchodnému centru Aupark na Námestí osloboditeľov 3/A v Košiciach.

Zákaznícke centrum si pri príležitosti svojho otvorenia pripravilo v termíne od 3. 12. do 13. 12. pre svojich prvých zákazníkov zľavu vo výške 50 % na opravu rozbitých displejov všetkých modelov smartfónov a tabletov Samsung.

 

Zdroj: Tlačová správa

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+