MojAndroid

Spoločnosť Samsung patrí medzi najväčšie značky sveta, čo teraz potvrdili aj zistenia Brand Finance. Podľa tejto spoločnosti je Samsung treťou najhodnotnejšou značkou za svete, pričom kórejský výrobca zaostal iba za velikánmi Apple a Google. Čo je ešte zaujímavejšie, Samsung v rebríčku predbehol mnohé ďalšie spoločnosti, ktoré by možno niekto intuitívne umiestnil na vyššiu pozíciu.

Náš tip
RECENZIA | Samsung Galaxy S7 edge: Vylepšenia na správnych miestach

Na štvrtom mieste sa umiestnila spoločnosť Amazon, nasledovali ju Microsoft, Verizon, AT&T, WalMart, čínsky operátor China Mobile a Wells Fargo. Samsung pritom k hodnote svojej značky pridal v minulom roku ďalších 1,5 miliardy dolárov, čo celkovú hodnotu značky vynieslo až na 83,2 miliardy. Veľkú zásluhu má na tom mobilná divízia spoločnosti, no tá dosahovala výborné výsledky iba v niektorých krajinách, ako napríklad India. Horšie to už bolo napríklad v Číne, kde Samsung neprekonal očakávania, no nové vlajkové lode Samsung Galaxy S7 a S7 edge môžu byť tým správnym hnacím motorom k náprave nevydareného posledného obdobia v tejto krajine.

Samsung_Galaxy_S7_edge-4

Uvidíme, kam ďalej kórejská spoločnosť porastie. Je veľmi pravdepodobné, že má potenciál dostať sa až na tu najvyššiu priečku a variabilita aktivít by zodpovedala tomu, že spoločnosť chce aj naďalej rásť, no proti nej stoja skutočne tie najväčšie značky súčasnosti a dostať sa na prvú pozíciu bude určite extrémne náročné.

Zdroj: Korea Herald via SamMobile

15.3.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+