MojAndroid

Samsung ponúka predlženie záruky o 4 mesiace z dôvodu obmedzení spôsobených súčasnou krízou. V prípade potreby, servisné centrá fungujú v obmedzenom režime. Predajne Samsung sú zatvorené, no na oficiálnom e-shope Samsungu môžete nakupovať aj naďalej bez obmedzení a s dopravou zdarma na všetok tovar a všetky druhy dopravy. Dočasne zrušená bola možnosť platby na dobierku a doprava je možná len na územie Slovenskej republiky.

Pre koho je predlženie záruky určené?

Predlženie záruky je určené zákazníkom, fyzickým osobám, ktorým by inak vypršala záruka v období od 15. marca do 15. júna. Samsung týmto zákazníkom automaticky predĺži záručnú dobu až do 15. júla. Táto ponuka sa vzťahuje na zariadenia zakúpené v Slovenskej republike.

“„V tejto náročnej dobe sme presvedčení, že je dôležité držať spolu, aj keď musíme zostať oddelení. Predĺžením záručnej doby až o 4 mesiace chceme chrániť zdravie našich zákazníkov a našich servisných technikov a umožniť im v kľudne vybaviť prípadnú reklamáciu,“ hovorí Jan Procházka, riaditeľ zákazníckych služieb spoločnosti Samsung a dodáva: „V súlade s nariadením vlády sme museli uzavrieť značkové predajne, servisy však stále fungujú – hoci pochopiteľne v upravenom režime. Prosíme však našich zákazníkov, aby pred návštevou servisného strediska najskôr kontaktovali bezplatnú zákaznícku linku.“

Postup pri reklamácii zariadenia

Ako zákazník máte na výber z dvoch možností: Budete reklamáciu riešiť z vašim predajcom alebo priamo s autorizovaným centrom Samsungu. Ak sa rozhodnete pre autorizované stredisko, tak by ste mali postupovať nasledovným postupom:

  1. Máte možnosť kontaktovať zákaznícku linku telefonicky, tá je dostupná nonstop. Slovenské bezplatné číslo je 0800 726 786. Môžete tam zavolať alebo poslať správu cez WhatsApp. Na linke vás čakajú vyškolení operátori, ktorí vám radi pomôžu aj na diaľku.
  2. V prípade, ak je nutné zariadenie fyzicky opraviť, máte na výber zaslanie zariadenia poštou alebo zásielkovou službou.
  3. Máte možnosť navštíviť aj vybrané servisné strediská Samsungu, tie ktoré zostali otvorené. Ich dostupnosť si môžete overiť na stránke zákazníckej podpory.

Samsung odporúča pred fyzickou návštevou centra najprv zatelefonovať na bezplatnú zákaznícku infolinku, kde sa dozviete informácie o bezpečnostných opatreniach.

Máte záujem o zariadenia od Samsungu? Tak sa určite pozrite do našej sekcii Nákupný poradca, kde nájdete odkazy na najlepšie zariadenia od Samsungu a príslušenstvo pre rozličné modely.

Náš tip
Samsung aktualizuje na systém Android 10 ďalšie štyri smartfóny
13.4.2020

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+