Niet pochyb, že najväčšími konkurentmi na trhu s mobilnými zariadeniami sú momentálne americká spoločnosť Apple a jej juhokórejský konkurent Samsung. Zatiaľ čo Samsung si drží prvé miesto v rebríčku najpredávanejších výrobcov smartfónov, tak druhý Apple má jednoznačne najpredávanejší model smartfónu a vďaka vysokej marži najväčšie zisky o ktorých môžu iný výrobcovia len snívať.
Okrem priamej konkurencie na trhu panuje medzi oboma spoločnosťami nevraživosť kvôli obojstrannému sa obviňovaniu z kopírovania a porušovania patentov. Patentové spory boli nedávno aspoň dočasne ukončené, ale to nebráni Samsungu navážať sa naďalej vo svojich reklamách do produktov Applu.
Samsung vs. Apple
V predošlej reklame zo série Ingenius (odkazujúcej na Apple Genius predajcov v oficiálnych predajniach Apple Store) sa Samsung oprel do pomalšej rýchlosti LTE u konkurenčných zariadení iPhone. V podobnom duchu pokračujú aj tri nové reklamy.
Prvá upozorňuje na horší fotoaparát v prípade zariadenia iPhone než má Samsung Galaxy S9/S9+ na základe testov DxOMark. Druhá si uťahuje z absencie 3,5 mm jacku a nutnosti dokúpiť redukciu pre pripojenie klasických slúchadiel. V prípade potreby počúvať hudbu a zároveň nabíjať ide o ešte väčší problém. Posledná je postavená na absencii príslušenstva pre rýchlonabíjanie priamo v originálnom balení iPhonov.