Mimozáručná oprava prémiových telefónov Samsung bude odteraz jednoduhšia. Najnovšie nie je potrebné ani v prípade mimozáručných opráv (napr. mechanické poškodenia typu rozbitý displej) telefónov Samsung Galaxy S7, S7 Edge, S8, S8+, S9, S9+, Note 8 cestovať do servisu. Stačí zavolať na Moje Galaxy infolinku – 0800 66 53 77 a dohodnúť si vyzdvihnutie telefónu doma, v kancelárii či na chate – skrátka kdekoľvek.
Za telefón sa zákazník zaručí čiastkou podľa typu telefónu od 330 do 550 eur, ktorá mu bude do doby vrátenia zablokovaná na jeho platobnej karte. Po ukončení opravy dispečer Moje Galaxy infolinky kontaktuje zákazníka a dohodne sa s ním na odovzdaní opraveného a vyzdvihnutí zapožičaného prístroja. Cena tohto prémiového servisu je v prípade mimozáručných opráv 16 eur.
V prípade záručných opráv tak naďalej platí, že je táto ojedinelá služba zdarma. (PS: V prípade, že zákazník nebude u mimozáručnej opravy súhlasiť po zaslaní cenovej kalkulácie s opravou – teda k oprave z dôvodu rozhodnutia zákazníka nedôjde, zaplatí navyše 7,50 eur za urobenú inšpekciu – teda diagnostiku a zistenie poruchy.)
kolko tak moze stat vymena rozbiteho skla na s7 edge alebo s8+ ?