MojAndroid

Majitelia zariadení od Samsungu v poslednom čase často využívali služby neautorizovaných servisov. Takýmto zásahom do smartfónu však stratili zákonom stanovenú dvojročnú záruku. Samsung sa na základe toho rozhodol, že stanoví maximálne ceny za mimozáručné výmeny displejov na jej smartfónoch z dôvodu rozbitia.

Jan Procházka, šéf servisu Samsungu

„Často k nám prichádzajú zákazníci, ktorí si dali vymeniť displej v neautorizovanom servise v domnienke, že ušetrili a myslia si, že autorizovaný servis je zbytočne predražený,“ uviedol Jan Procházka, šéf servisných centier Samsung Electronics Czech and Slovak, a zároveň dodal: „Neautorizovaný servis nemusí disponovať originálnymi dielmi, často nemá kvalifikovaných technikov, ktorí nie sú vyškolení výrobcom, nepoznajú správne postupy a technickú špecifikáciu a taktiež nemajú dostatočnú technickú výbavu. Toto všetko môže spôsobiť poškodenie zariadenia, obmedzenie funkcií, prípadne aj následnú stratu záruky z dôvodu neautorizovaného zásahu do zariadenia.“

Viac určite nezaplatíte

Zavedením nového cenníka opráv spoločnosť Samsung garantuje maximálnu možnú cenu opráv displejov v rámci jej autorizovaných zákazníckych centier. Nový cenník sa týka prémiových modelov S8, S8+, S9, S9+, Note 8 a Note 9. Rozhodnutie maximálnej ceny opráv padlo na displej práve z dôvodu, že sa jedná o najčastejšiu opravu, s ktorou sa používatelia stretnú. Stanovenie maximálnej ceny však neznamená, že zákazník ju automaticky dostane. Môže sa stretnúť aj s tým, že cena výmeny displeja bude nižšia. Garancia maximálnej ceny sa týka len displeja, ostatné poruchy budú účtované normálne podľa platného cenníka.

Toto sú maximálne ceny výmeny displejov:

  • Samsung Galaxy S8   – 265 €
  • Samsung Galaxy S8+ – 289 €
  • Samsung Galaxy S9   – 266 €
  • Samsung Galaxy S9+ – 290 €
  • Samsung Galaxy Note 8 – 289 €
  • Samsung Galaxy Note 9 – 289 €

V prípade, že si dáte smartfón opraviť v autorizovanom zákazníckom centre, môžete si byť istí, že dostanete len originálne náhradné diely a bude zabezpečená 100 % kvalita opravy. V opačnom prípade môže dôjsť k znehodnoteniu zariadenia, neoriginálny diel môže spôsobiť problémy a nefunkčnosť celého smartfónu. Zákaznícke centrá Samsungu sa nachádzajú v Bratislave a v Žiline. Pokiaľ nemáte čas cestovať do servisu, môžete využiť službu Moje Galaxy, ktorá sa postará o vyzdvihnutie, opravu a následne aj o vrátenie vášho smartfónu.

Náš tip
Ako to funguje v autorizovanom servise Samsungu | ROZHOVOR

 

26.9.2018
Zdroj: tlačová správa

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+