MojAndroid

Majitelia zariadení od Samsungu v poslednom čase často využívali služby neautorizovaných servisov. Takýmto zásahom do smartfónu však stratili zákonom stanovenú dvojročnú záruku. Samsung sa na základe toho rozhodol, že stanoví maximálne ceny za mimozáručné výmeny displejov na jej smartfónoch z dôvodu rozbitia.

Jan Procházka, šéf servisu Samsungu

„Často k nám prichádzajú zákazníci, ktorí si dali vymeniť displej v neautorizovanom servise v domnienke, že ušetrili a myslia si, že autorizovaný servis je zbytočne predražený,“ uviedol Jan Procházka, šéf servisných centier Samsung Electronics Czech and Slovak, a zároveň dodal: „Neautorizovaný servis nemusí disponovať originálnymi dielmi, často nemá kvalifikovaných technikov, ktorí nie sú vyškolení výrobcom, nepoznajú správne postupy a technickú špecifikáciu a taktiež nemajú dostatočnú technickú výbavu. Toto všetko môže spôsobiť poškodenie zariadenia, obmedzenie funkcií, prípadne aj následnú stratu záruky z dôvodu neautorizovaného zásahu do zariadenia.“

Viac určite nezaplatíte

Zavedením nového cenníka opráv spoločnosť Samsung garantuje maximálnu možnú cenu opráv displejov v rámci jej autorizovaných zákazníckych centier. Nový cenník sa týka prémiových modelov S8, S8+, S9, S9+, Note 8 a Note 9. Rozhodnutie maximálnej ceny opráv padlo na displej práve z dôvodu, že sa jedná o najčastejšiu opravu, s ktorou sa používatelia stretnú. Stanovenie maximálnej ceny však neznamená, že zákazník ju automaticky dostane. Môže sa stretnúť aj s tým, že cena výmeny displeja bude nižšia. Garancia maximálnej ceny sa týka len displeja, ostatné poruchy budú účtované normálne podľa platného cenníka.

Toto sú maximálne ceny výmeny displejov:

  • Samsung Galaxy S8   – 265 €
  • Samsung Galaxy S8+ – 289 €
  • Samsung Galaxy S9   – 266 €
  • Samsung Galaxy S9+ – 290 €
  • Samsung Galaxy Note 8 – 289 €
  • Samsung Galaxy Note 9 – 289 €

V prípade, že si dáte smartfón opraviť v autorizovanom zákazníckom centre, môžete si byť istí, že dostanete len originálne náhradné diely a bude zabezpečená 100 % kvalita opravy. V opačnom prípade môže dôjsť k znehodnoteniu zariadenia, neoriginálny diel môže spôsobiť problémy a nefunkčnosť celého smartfónu. Zákaznícke centrá Samsungu sa nachádzajú v Bratislave a v Žiline. Pokiaľ nemáte čas cestovať do servisu, môžete využiť službu Moje Galaxy, ktorá sa postará o vyzdvihnutie, opravu a následne aj o vrátenie vášho smartfónu.

Náš tip
Ako to funguje v autorizovanom servise Samsungu | ROZHOVOR

 

Zdroj: tlačová správa
  • Strašne drahé , nechápem… v neautorizovaných strediskách mi na Note 8 display vymenia za 140EUR (cca možno aj menej) origo od samsungu bez dph , s dph 180cca, ale rozumiem treba platiť zamestnancov , značkový , a tak. To je jak ked idu menit olej vo Volswagen autorizovanom servise, ale to je už o inom :D …

    • Dano

      Trošku si zabudol že ak ti v autorizovanom servise ešte v záruke menia displej tak ti tá záruka pokračuje ďalej. V neuautorizivanom ti záruka padá

    • Dano

      A ešte origo v neuautorizivanom zabudni všetko je Čína Čím lacnejší diel tým viacej servis zarobí

    • Michal Chabada

      Treba si poriadne prečítať prvé dve vety :-)

      Majitelia zariadení od Samsungu v poslednom čase často využívali služby neautorizovaných servisov. Takýmto zásahom do smartfónu však stratili zákonom stanovenú dvojročnú záruku.

      • Hmm

        Bohužiaľ, skutočnosť je taká že keď si dáte vymeniť napríklad display tak Vám záruka pokračuje, avšak iba na display. Na ostatné záruka padá. Skúste si napísať dotaz na Samsung servis.

  • Amigo

    Ano so zarukou mate pravdu, ale dnesny zakaznik nechce byt tyzden az dva bez mobilu. U nas to ma hotove za 2-3 hodinky. Ani Mercedes si nedava reklamu aby ste si vsetci servisovali Mercedesi len v original Mercedes servise. Brzdove dosticky vam vymeni aj sikovny technik v garazi…:) Samsungu len ide o to ze zavidi malym servisom ten kus kolaca. Mozete sa hanbit za takuto reklamu…:( Osobne mam Smasung ale idem ho hodit o zem a kupit si Blackberry key two…:)

+