MojAndroid

Samsung po fiasku s Galaxy Note 7 teraz možno čelí ďalšiemu problému. Aj keď sa zdá, že v tomto prípade nejde až o tak rozšírený problém, viacerí majitelia vlajkovej lode Galaxy S7 sa sťažujú na samovoľné praskanie ochranného sklíčka fotoaparátu. Hlásenia o tomto probléme sa objavovali sporadicky počas celého roka, pričom všetky prípady mali spoločné to, že k prasknutiu údajne došlo bez začinenia používateľa. Viaceré prípady sa dokonca stali pri používaní ochranného obalu. Ten najnovší je pritom starý len asi týždeň a bol zverejnený na portáli Consumerist.

Majiteľ Samsungu Galaxy S7 s menom Sean ostal nemilo prekvapený potom, ako sa ráno zobudil a zistil, že ochranné sklíčko na jeho fotoaparáte je rozbité. Ako tvrdí, tak celú noc bol telefón len položený, a to dokonca v ochrannom púzdre. Samsung samozrejme podnet na reklamáciu neriešil s tým, že sklo prasklo pričinením jeho majiteľa. Samsung však podobné hlásenia dostáva počas celého roka, pričom prvé prípady sa objavili už v apríli minulého roka. Väčšinou však išlo o ojedinelé incidenty, ktorým výrobca neprikladal takú dôležitosť. Zaujímavosťou je, že pri všetkých došlo ku poškodeniu sklíčka, ktoré akoby prestrelila guľka.

Aj keď Samsung tento problém zatiaľ nerieši a berie ho ako vinu používateľov, právnická firma Keller Rohrback L.L.P., to nechce nechať len tak. Poškodených majiteľov kontaktuje a plánuje podať hromadnú žalobu, s ktorou ako dúfa, na súde uspeje. Či sú tieto kroky naozaj oprávnené je zatiaľ otázne a to, či právnici v boji proti Samsungu uspejú je momentálne len vecou dohadov. Na Slovensku sme zatiaľ podobný prípad našťastie nezaznamenali, ak ale predsa len máte podobnú skúsenosť, neváhajte nás kontaktovať alebo napísať nám o tom aspoň do komentárov pod článkom.

Zdroj: consumerist

2.1.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

27 odpovedí na “Majitelia Samsung Galaxy S7 sa sťažujú na samovoľné praskanie ochranného skla fotoaparátu”

    • A akú máš ty raketu keď s7 je biedny ? Nie žeby som rýpal, len tak zo zvedavosti.

  1. manželke som na Vianoce kúpil Asus Zenfone 3 ze520kl a nevie si ho vynachváliť. Od Vianoc ho prvý krát nabíjala na Silvestra, rýchly, svižný, parádny. Po Note2 a Note 4 nabudúce asi budem už tiež voliť inú značku, nejako je tých Samsung priekakov priveľa na môj vkus.

    • No uz len asus by som porovnaval s note2 a note4 :-D asus sa v nicom nechyta na samsung jedine tak v tom ze tam daju velku baterku

      • Ten procesor je v tom Asuse na zaplakanie… Dať za telefón pomaly 350€ a mať v ňom procesor, ktorý je v telefónoch s cenovkou 200€ je dosť divné… Nehovoriac o podpriemernej 2650mAh batérií…

  2. No mám S7 klasik cca pol roka
    Od prvého dňa ochranné sklo a silikónový obal
    Nič v zlom
    Ale nie je tá krajina za veľkou mlákou pošahaná?
    Všetko na Samsung
    Nie som ich úplný fanúšik ale tak nie raz som čítal Xiaomi problémy
    IPhone problémy
    No nikdy som nezbadal žaloby na iné značky
    Len Samsung
    No nezdá sa vám to divné?

    • dost to pripomina kauzu s Vw, robia to vsetci ale riesia len Vw

    • Súhlasím. Ja mám S7 už 10 mesiacov a zatiaľ je top medzi mobilmi. Jasné, že by som prijal 5000mAh batériu pri rovnakej veľkosti a hrúbke, ale raz sa možno dočkáme aj toho.

  3. Nič nieje samovolné..ani prdenie,aj to má svoj dôvod.

  4. Feri, nic v zlom, ale slovne spojenie “bez začinenia používateľa” mi trha oci :) spravnejsie by bolo “bez pričinenia používateľa” :)

  5. Mne sa to stalo na S7 edge. Cely den a noc som ho mal v saku a rano som nasiel rozbite sklicko presne ako na obrazku. Netusil som ze to mohla sposobit “konstrukcna chyba” takze som predpokladal ze som si to sposobil nejakym nevysvetlitelnym cinom sam, aj ked to sklicko vyzralo tak akoby som s nim silno buchol o roh stola. S ohladom na ochranny obal na telefone mi to prisla ako extremna nahoda. Samozrejme som si musel hradit opravu. Aby to nebolo málo, zlomene sklicko mi poskodilo kameru. Dost sa to predrazilo.

    • A koľko si platil za opravu sklíčka ?

      • Oprava bola vykonaná v autorizovanom servise, aby mi pokracovala záruka, lebo som ho mal len 3 mesiace. To znamená výmena kompletného zadného krytu (a v mojom prípade plus výmena kamery). Fakturu už nemám ale približne bolo 25€ za prácu a kryt stál do 50€ a fotoaparát niečo vyše 70€.

  6. Mne sa akurát cez víkend stalo, že to sklo samovoľne prasklo. Nikde mi mobil nepadol. Bol som vonku zima cca -8 stupňov a ako som prišiel domov zbadal som prasknuté sklo. Vydím to na zle vytemperované sklo a vplyv tepla a zimy. Neviete či toto prejde reklamáciou ?

    • Reklamovať to skús, ale moc s tým nerátaj. Daj vedieť ako si pochodil.

  7. Takze som asi prvými na Slovensku komu prasklo sklíčko na fotoaparate? Presne ako píšete v článku ako strelné zo vzduchovky. Na telefóne mám od zakúpenia obal

  8. Presne tak isto som si par dni po kupe vsimla ze mam prasknute sklicko na fotaku a ako to prve dni byva telefon som si chranila ako oko v hlave a som si na 100 percent ista ze ani raz nepadol bol v ochrannom obale a noseny bol ako v bavlnke coze ziadne kluce v blizskosti proste nic … no to zamrzi hlavne ked oprava nie je zrovna najlacnejsia :(

  9. Zdravim…Tak aj mne prasklo sklicko, priam v priamom prenose a akekolvek mechanicke poskodeniev dosledku padu ci udwru je absolutne vylucene. Idem to dat reklamovat…Tak uvidim6

    • Ako si dopadol s reklamaciou? Ja som si to vimol dnes rano. V utorok pôjdem reklamovat do Ziliny.

      • Az teraz som si nasiel cas a zaniesol do opravy. Uz dopredu sa nad tym smiali s dodatkom…vsak asi tysite akonto dopadne…No netusim a hlavne ja nebudem hladiet na peniaze,ale budem sa branit aj ked cez sudneho znalca.
        Pisem hned ako to bude spat zo servisu

        • Mne sa uz vratil s reklamacie ktoru zamietli. Teraz cakam na vyjadrenie Samsungu.

          • Ja som pisal do samsungu este pred reklamaciou. Samozrejme odpoved znela ze to musi posudit servis. Osobne si myslim, ze to bude na dlhe lakte

          • Ahoj…Mne to tie zamietli..Ako sa ti vyjadril samsung?
            Ja momentalne som mobil neprevzal a idem ich vyzvat o odborny posudok, ktory musia dat vyhotovit podla zakona.

            • Napisali mi ze nezaznamenali zvyseny pocet reklamcii. A clanky ktore sa objavili na internete nie su podlozene odbornym posudkom. Ja som si dal sklicko vymenit za 10€. Uz sa mi to nechcelo viac riesit.

+