MojAndroid

Hoci najskôr sa zdalo, že fámy o vybuchujúcich smartfónoch Samsung Galaxy Note 7 sú iba planým poplachom, opak bol pravdou. Výrobca spravil skutočne nevídaný krok a z obehu stiahol väčšinu už predaných smartfónov, aby zákazníkom umožnil bezplatne ich vymeniť za nové kusy. Vzhľadom na to, že nepríjemná situácia vznikla hneď na začiatku predaja, sa však zmenili aj plánované dátumy oficiálneho spustenia predaja či doručenia predobjednávok v rôznych krajinách vrátane našej.

Náš tip
Výmena všetkých Galaxy Note 7 bude stáť Samsung približne $1 miliardu

Teraz už vieme, že ak ste si zakúpili nový Note 7, vymeniť si ho budete môcť v termíne od 19. septembra. K dispozícii je aj bezplatná linka na čísle 0800 726 786, kde získate ešte viac informácií. Samozrejme, stále platí, že Note 7 môžete bez problémov vymeniť aj za iný telefón od Samsungu, napríklad Galaxy S7 alebo S7 edge. Tu ale platí, že všetky ďalšie detaily ohľadne výmeny sú pre každého predajcu jedinečné, a tak vám v tomto poradí obchod alebo stránka, kde ste si telefón kupovali.

Náš tip
Samsung Galaxy Note 7: Myslí vo veľkom | RECENZIA

Samsung Galaxy Note 7 recenzia-14

Tí používatelia, ktorí si telefón predobjednali a stále naň čakajú, si ešte chvíľu budú musieť počkať. Podľa aktuálnych informácií na stránkach spoločnosti Samsung by mali byť telefóny doručené približne 19. septembra, no je stále možné, že sa tento termín ešte zmení. Majitelia Note 7 si tak budú musieť ešte niekoľko dní počkať na to, kým budú mať v rukách konečne bezchybný model. Je ale skvelé vidieť, že výrobca sa o situáciu postaral takto promptne a snaží sa celý proces výmeny zákazníkom maximálne zjednodušiť.

Zdroj: Samsung

8.9.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

26 odpovedí na “Samsung Galaxy Note 7: Poznáme nové dátumy dodania predobjednaných kusov a ďalšie detaily”

  1. Are you fucking kidding me? Človek si predobjedná telefón a doručia mu ho o mesiac? Nice job Samsung, toto je posledný model, ktorý som kupoval od tejto značky a aj ten pôjde veľmi rýchlo na predaj, ale hlavne, že “promptné riešenie situácie”..

  2. ja ho mam dva tyzdne a podla mna je to od samsuungu skvely a velky krok, jednak ze priznali chybu aj ked sa chyba tyka menaj ako promile predanych s tym ze v EU ani jeden zaznamenany pripad a to je tu viac ako milion predanych aj to ze to riesia promptne a aj to ze ti davaju moznost zmeny za iny. ak by som nan cakal, isto by ma to hnevalo viac, ale takto ked si ho uzivam denno denne som spokojny ze mi ho pre moj dobry pocit vymenia.a velmi mi vysli v ustrety aj na infolinke. Proste Samsung je a ostava technologicky a prozakaznicky pre mna TOP.

    • Nerob tu reklamu tak okato.
      A co im ine ostalo nez priznat chybu??????
      Proste to posrali a urobili si reklamu.
      Pre mna bol,je a bude samsung len vyrobca chladniciek,najhorsi aktualizator softu a priemernych ssd diskov.

      • jasne ze budem robit reklamu okatu spolocnosti co to berie zodpovedne, som s jej pristupom a produktami nadmieru spokojny. komu inemu mam robit reklamu? ved praveze s kupou ich produktu si kupujem aj tento pristup, aj servis aj zodpovednost aj inovacie aj zaruku, vsetko. mam od nich aj vybavenie domacnosti, aj vsetky NOte telefony co mali akurat 5-ku som preskocil lebo chcem iba slovensku distribuciu.
        akoze co im ine ostalo? 35 pripadov mohli kludne ututlavat ako to robili applaci. ved je to mizive promile predanych kusov. lenze toto su korejci, co si svojich zakaznikov vazia. reklamu si robili na olympiade a aaj robia, nepotrebuju si robit reklamu priznanim chyby.

          • asi tolko co tebe platia za hejterske… to je take slovenske hejtovat.
            ked som spokojny ako a co robia tak som spokojny. kto iny by to priznal?
            videli sme ze jablko nie, ostatni vyrobcovia nerobia reklamu, nerobia marketing, nerobia lokalne zastupenia, nerobia distribuciu a hlavne nerobia ziaden servis lebo chcu peniaze od zakaznikov iba za vyrobok a dovidenia. to samsung sa o zakazniov stara aj po kupe. dobre to robis samsung, dobre.

  3. Ja som tiež spokojný s mojim note 7. Komu sa nechce čakať môže si ho dať skontrolovať v samsungu v servise napr. na galvaniho. Na tej výmene sa mi páči že ti ho dovezú rovno domov a netreba nikam chodiť.

  4. Ja mám tiež už note 7 doma a prešiel som od iphonu 6s. Je to fakt super telefon, a tá výmena ma neserie, ak ked pravdepodobne mám práve note 7 s so zlou baterkou. Skôr rozmýšlam ako si všetko prenesiem do nového notu, ak mi ju priínesie kurier a nebude chcieť čakat na 20min. Inak mobil je fakt výborný, krásny… Ešte by mohli dať nejaký present:)

Pridaj komentár

+