MojAndroid

Spoločnosť Samsung v posledných rokoch ukázala, že je schopná adaptovať sa novým trendom a podmienkam na trhu. Dokazuje to aj svojimi plánmi a odvážnymi predsavzatiami. Už dlhšie hovoríme o tom, že trh so smartfónmi nie je taký lukratívny a je preplnený novými výrobcami. Technológie sa posúvajú novým smerom a iba mierne prebádanou oblasťou je Internet vecí. Viacerí odborníci sa ale zhodujú, že je to budúcnosť technológií aj spoločnosti a za pravdu im teraz dal aj Samsung, ktorý do tejto oblasti plánuje investovať 1,2 miliardy dolárov v priebehu najbližších štyroch rokov.

Náš tip
Samsung Gear Fit2: Vylepšenia hodné nástupcu | RECENZIA

To je skutočne dramatická čiastka a spoločnosť tým jednoznačne ukazuje, ktorým smerom sa chce uberať. Vo vyhlásení dokonca hovorí Samsung o tom, že v budúcnosti bude Internet vecí hlavnou doménou spoločnosti, takže je zrejmé, že výrobca má obrovské ambície. Firma by chcela vybudovať vlastnú platformu pre pripojené zariadenia v domácnosti. Musíme uznať, že výrobca má všetky predispozície na to, aby sa mu to podarilo.

Je preto možné, že v najbližších rokoch si budeme kupovať inteligentné príslušenstvo do domácnosti práve pod známou kórejskou značkou. A je tiež veľmi pravdepodobné, že tieto zariadenia budú veľmi dobre spolupracovať so smartfónmi a tabletmi, ktoré už teraz mnohí z nás majú doma. Vyústenie situácie je preto veľmi logické a veríme, že exekúcia tohto odvážneho plánu bude na vysokej úrovni.

Zdroj: Samsung via XDA

23.6.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

Jedna odpoveď na “Samsung mení stratégiu. Investuje 1,2 miliardy USD do Internetu vecí”

  1. “Dramatická čiastka”? 1,2 mld. USD za 4 roky vs. cca 12 mld. USD R&D len za minulý rok… Nechcem povedať, že je to v prepočte na jeden rok len kvapka v mori, ale… je to tak. Rast výdavkov na výskum nových displejov a obrazoviek je vyšší.

+