Batéria: Dokáže prekvapiť milo aj nemilo

Počas používania Samsungu Galaxy Tab A sa vyskytlo niekoľko zaujímavých situácií. Napríklad jednou z nich bolo, že tablet pri bežnom prezeraní internetu – Instagram, YouTube a ostatných sociálnych sietí – dokázal vydržať na jedno nabitie aj niečo vyše dvoch dní. Naopak ho dokázalo veľmi rýchlo vyšťaviť pozeranie seriálu a už po dvoch hodinách mal tablet vyše 50 percent batérie dole a my sme už večeru museli siahnuť po nabíjačke. Mimochodom nie je nejako extra rýchla a tabletu trvá nabiť sa niečo vyše dvoch hodín. Aj tak ale podáva táto 6150 mAh batéria celkom dobré výsledky a s je výdržou budete spokojný. V prípade, že nie ste nejaký náročný používateľ alebo hráč.

Samsung Galaxy Tab A: Záverečné hodnotenie

Ak sa pýtate, komu by sme tento tablet odporučili, sú to určite nenáročnejší používatelia, ktorí vidia svoje bežné používanie vo väčšej obrazovke, väčšom displeji kvôli obsahu, ktorý na neho chcú prezerať. V prípade, že ste vášnivý hráč prípadne fotograf, určite vám Galaxy Tab 10.1 neodporúčame. Pretože na to tablety koniec koncov ani nie sú. Tento tablet sa nezadýcha, je spoľahlivý aj pri náročnejších operáciách. A v prípade, že nechcete do tabletu investovať neskutočné stovky eur, ale sa spokojíte s menšou operačnou pamäťou a slabším procesorom, je Samsung Galaxy Tab A 10.1 tá správna voľba.

19.6.2019