MULTIMÉDIÁ – prehrá aj Full HD

Smartfón som samozrejme podrobil tradičným testom prehrávania videa v rôznom rozlíšení, s ktorým si poradil veľmi dobre. Zvolený čip s prehľadom zvláda prehrávať videá v kvalite HD ako aj Full HD. Nespozoroval som žiadne nepríjemné trhanie alebo oneskorenie zvuku, ktoré by spôsobovalo zlý zážitok z prezerania video obsahu. Pozeranie svojich obľúbených seriálov a filmov tak nebude spojené s ich konverziou do iných formátov. Na prehrávanie sme použili dobre známy a osvedčený video prehrávač MX Player.

Multiphone disponuje priemerným zvukovým výstupom. Hlavný reproduktor produkuje dostatočne hlasný zvuk, no podobne ako ostatným smartfónom aj vyššej triedy, chýbajú hlboké tóny. Reproduktor neskresľuje ani pri vyšších hlasitostiach, takže to hodnotím kladne. Po pripojení dodávaných slúchadiel sa prednes hĺbok zlepší, rovnako ako aj celková kvalita zvuku. Hlasitosť však nie je vo výstupe dostatočne vysoká, ak ju napríklad porovnáme s výstupom z PC. Na prehrávanie hudby môžete použiť aplikáciu Google Music, ktorá prichádza predinštalovaná so systémom.

FOTOAPARÁT – slušný vo svojej triede

Prestigio vybavil svoj model MultiPhone PAP5044 DUO pomerne slušným 8 MPx obrazovým snímačom, ktorý disponuje autofókusom, technológiou BSI pre lepšie výsledky v slabších svetelných podmienkách a dokáže nahrávať aj Full HD video rýchlosťou 30 fps. Predný fotoaparát má rozlíšenie 2 MPx a umožňuje zachytávať video v kvalite VGA. Kvalitou patrí zadný fotoaparát k vyššiemu priemeru, hoci fotografie majú občas skreslené farby. Nižšie nájdete niekoľko testovacích snímkov.

Recenzia | Prestigio MultiPhone PAP5044 DUO Recenzia | Prestigio MultiPhone PAP5044 DUO Recenzia | Prestigio MultiPhone PAP5044 DUO

Recenzia | Prestigio MultiPhone PAP5044 DUO Recenzia | Prestigio MultiPhone PAP5044 DUO Recenzia | Prestigio MultiPhone PAP5044 DUO

V nastaveniach fotoaparátu je možné nájsť informácie o GPS polohe, zmenu expozície, farebný efekt, scénický režim, výváženie bielej ako aj funkciu anti-flicker, ktorá redukuje nepríjemný efekt pri snímaní obrazoviek. Nechýba ani automatická spúšť, HDR alebo nastavenia ISO či veľkosti fotografie. Smartfón tiež ponúka možnosť aktivovať spúšť fotoaparátu mávnutím ruky popred snímač osvetlenia. Táto možnosť vo mne vyvolala najskôr dojem, že sa jedná o chybu softvéru, no ako správne upozornil náš čitateľ, jedná sa o funkciu Air-Shuffle, ktorú je možné deaktivovať v nastaveniach uľahčenia prístupu.

25.10.2013