Ďalším z pokusných produktov od Googlu pod záštitou A.I. Experiments je projekt s názvom Quick, Draw! V jednoduchosti je krása, a tak v tomto projekte bude hlavnou úlohou kresliť rôzne predmety. Google použil podobnú technológiu, ako v prípade interpretovania znakov vo svojom Google Prekladači. V tomto prípade sa však snaží uhádnuť, čo práve kreslíte.
V hre budete vyzvaný kresliť konkrétnu vec a softvér začne posúvať jeden návrh za druhým. Hra končí uhádnutím daného nakresleného predmetu alebo vypršaním času. Po šiestich kolách vám hra ponúkne všetky kresby aj s predpokladmi a takisto návrhmi ostatných používateľov. Hra sa učí od každého nakresleného obrázku a je teda logické, že časom bude pravdepodobnosť uhádnutia už len vyššia. Softvér je takisto ošetrený voči podvádzaniu, napríklad hláskovaniu daného predmetu. Ako presne daný algoritmus funguje si môžete prezrieť v priloženom videu.
Zdroj : androidpolice.com
Sú len dve možnosti: 1. Nie je to až také dobre ako som očakával
2. Neviem kresliť :D