Používatelia sa často sťažujú, že ich Android smartfón upozorňuje na chybu spojenú s com.android.systemui. S hláškou “Proces com.android.systemui prestal pracovať” ste sa už zrejme stretli aj vy. Dobrou správou je, že existuje riešenie pre túto chybovú hlášku.
Chybu spojenú s com.android.systemui zaznamenávajú často najmä majitelia Samsung zariadení s Androidom 4.4 KitKat. Chyba sa objavuje najmä po aktualizovaní aplikácie Google, ktorá je zodpovedná aj za procesy na domácej obrazovke. Na to, aby ste túto chybovú hlášku odstránili, odinštalujte aktualizácie aplikácie Google v nastaveniach vášho zariadenia (Nastavenia > Aplikácie > Google > Odinštalovať aktualizácie), počkajte niekoľko dní a následne si nainštalujte aktualizácie tejto aplikácie z obchodu Play. Riešením tiež môže byť prihlásenie do beta programu tejto aplikácie a používanie beta verzie, ktorá by tento nedostatok mala odstrániť.
Ak vám tento postup nepomôže, tak je riešením aj obnova zariadenia do továrenských nastavení. Vtedy ale prídete o všetky dáta a aplikácie, a tak si ich pred resetovaním zariadenia zálohujte. Pomohol vám tento návod?
No vyzerá to tak, že Google má maslo na hlave. Konkrétne Google App verzia 6.11.21.21 spôsobuje, ak majú majitelia Xperia zariadení povolený Google Now ako prvú kartu domácej obrazovky, problémy s korektným zobrazením lišty statusov a takisto lišta s navigačnými tlačidlami nie je zladená do zvolenej témy v niektorých prípadoch.
Riešením, je buď odinštalovanie aktualizácie spomenutej verzie, prípadne nainštalovanie inej, alebo v článku spomenuté príhlásenie sa do beta testovania Google aplikácie. Verzia 6.12.22.21 už nespôsobuje tento konflikt.
Zakazane okamzite po 1. spusteni mobilu. Takze nic podobne nehrozi :-)
Presne tak
Používatelia sa často Zťažujú…
videl som to u kolegu na S4 mini, snad mu ten postup pomoze