Juhokórejská spoločnosť Samsung zaznamenáva naozaj vynikajúci úspech so svojimi najnovšími vlajkovými loďami Samsung Galaxy S8 a S8+. Výrobca vyhlásil, že ide o najlepší smartfón v histórii Samsungu, čo sa týka predobjednávok po oficiálnom predstavení. Počet predobjednávok je dokonca až o 30% vyšší než v prípade predchodcu Samsung Galaxy S7.
Najnovšie štatistiky sú skvelým výsledkom vzhľadom na skutočnosť, že ide o prvú vlajkovú loď predstavenú po problémoch súvisiacich so smartfónom Samsung Galaxy Note 7. Prezident spoločnosti Samsung Electronics America Tim Baxter sa vyjadril, že spoločnosť sa zaviazala k opätovnej inovácií svojich produktov a služieb. Na tento fakt poukazujú aj súčasne dostupné štatistiky o smartfónoch Galaxy S8 a S8+.
Predmetom vyhlásenia spoločnosti boli aj problémy s červeným odtieňom na displeji niektorých kusov novej vlajkovej lode. Spoločnosť Samsung opäť potvrdila, že aktualizácia, ktorá celý vzniknutý problém vyrieši príde už čoskoro. Zvažujete kúpu nového Samsungu Galaxy S8? Aké sú pre vás najväčšie pozitíva tohto smartfónu? Svoje postrehy nám môžete napísať do diskusie pod článkom.
Zdroj: sammobile
Po rôčku,keď nebude taký priepastný rozdiel v cene s7 edge vs s8+ (cca 400e) pôjdem do S8+”snáď moj s7edge este o rok predám za cca300e a s8+ už pojde okolo 500e ;-) ” … teda ak s9+ nebude náhodou revolúcia za kt.sa oplatí priplatiť…s7 edge je môj prv samsung,kt.som striktne odmietal do teraz a vysmieval sa všetkým kt.išli do “tamtungou” no po vlajkach od sony,lg alebo huawei mi s7edge vyhovuje najviac a 100% idem znova do SAMSUNGU aj pre jeho,podľa mňa jedinečného dizajnu…
ja mam uz v poradi treti Samsung a s kazdym som bol maximalne spokojny a dalsi moj telefon bude tiez Samsung, aktualne mam S7
To vraj ten ružový displej je úplná šupa:-D
:D Paradoxne najviac ľudí to kupuje keď to je najdrahšie. Stačí dva mesiace počkať a cena jednak klesne a jednak sa k zákazníkovi dostanú produkty ktoré už netrpia prípadnými detskými chybami.
Predtým bola výhoda to kupovať v predobjednávkach kvôli celkom hodnotným darčekom. Samsung si od S6 celkom drží cenu. Ani pol roka po začatí predaja ceny nepadajú (len šedivky). Aj teraz sa bežne S7/edge predávajú za 600 €…
Čo je to šedivka ? Tie telefóny sú vyrábané na tej istej linke. Takže je to ten istý produkt ako ten 600€.
Ten istý produkt, ale s rozdielnym prístupom pri reklamáciách a podobne. Pre niekoho riziko, ktoré je ochotný podstúpiť a pre iného nie.
ale co to trepes. kazdy pri kazdom mobile kupenom kdekolvek ma pravo na reklamamciu a predajca ma povinnost reklamovat. ja som s7 kupil za 450 v decembri od 700 povodnych
Ano mas pravo, do 30 dni ti vyriesia reklamaciu. Ked kupis ale z pochybneho shopu inu ako slovensku distribuciu, mozes reklamovat iba u tohto predajcu, ktory to dalej riesi do tych 30 dni. A ver tomu ze to bude trvat blizko tych 30 dni. Kdezto ked kupis realnu SK distribuciu tak mozes telefon odniest/poslat do akehokolvek autorizovaneho servisneho strediska a oprava bude max do par dni. Ja som takto reklamoval S7edge priamo v servise Samsung, rano som ho tam odniesol a poobede mi volali ze je oprava hotova co by nebola sanca keby som to kupil z nejakeho shopu “lacinyfon.sk” Takze asi tak, ale zi si vo svojej iluzii toho tradicneho “slovenskeho usetrenia tam kde netreba setrit”.
Pokiaľ to kúpiš na Slovensku legislatíva platí pre všetkých rovnako a teda postup bude rovnaký ako pri 700€ verzii
Nebude. Reklamovať môžeš iba u predajcu, u ktorého si kúpil. Oficiálne zastúpenie výrobcu ti u nás telefón nereklamuje/neopraví. Kde a ako dlho sa to bude reklamovať, nemusíš ani poriadne vedieť.
Väčšinou kupujem zo Slovenska a teda je mi to jedno. Zákony platia pre všetky obchody rovnako.
S7 sa da kupit za 410€ a o akych sedivkach hovorych, vsak su to vsetko europske distribucie, len tam nemas prednastaveny jazyk slovencinu ale napr. nemcinu, polsitnu alebo nejaky iny jazyk, ktory si zmenis a mas to iste ako so slovenskou distribuciou
Nadherny PR zvast, kde je oznacenie clanku ako inzercia? Treba masirovat mozgy citatelom, aby sa pridali k tym “rekordnym” objednavkam… zakladny marketingovy tah, ked je zaujem slaby, dajme do medii, ze je zaujem rekordny a “nestihame” vyrabat
Ak by to bol PR clanok, tak by sme nepisali o prvych problemoch, ktore S8 ma, tejto teme sa vsak vela SK medii nedotklo, to si treba tiez vsimat :-)
Citat z clanku:
Predmetom vyhlásenia spoločnosti boli aj problémy s červeným odtieňom na displeji niektorých kusov novej vlajkovej lode. Spoločnosť Samsung opäť potvrdila, že aktualizácia, ktorá celý vzniknutý problém vyrieši príde už čoskoro.
To je riadne kravina vraj základný marketingový ťah . A to akože ako si myslíš že by takáto info mala ovplyvniť predaje ? Akože uvažovanie kupujú to všetci tak to chcem aj ja ? No tak takto rozmýšľajú akurát hlupáci. Podľa mňa je to normálny info článok ktorý má cca porovnať záujem o nový model s tým starým. Inak je to oveľa presnejšia info ako to čo uvádza napríklad Apple. On totiž neporovnáva starý a nový model ale celkov predaje takže nikto nevie aký záujem je o nový model…
narast predajov sa dal cakat, kedze ide o jedinecny telefon, co sa tyka dizajnu aj funkcii