MojAndroid
2 konferencie v jeden deň v Strategy Hall a Internet Hall: Akí majú vzťah mladí Slováci ku značkám? Ako sa dá vyhrať prezidentská kampaň? Prečo potrebujeme natívnu reklamu? Čo predáva lepšie content alebo reklama? Ako merať word of mouth? Ako nerobiť 10 najväčších chýb na webe. Toto je len časť tém, ktoré budú prezentované počas jedného dňna na konferencii TREND Marketing Summit 2014.

Ako vyzerá peckový web

Jan Kvasnička, freelancer

Ukážeme si prakticky, jak zvýšit obchodní výkonnost webu/eshopu přímo na Vašich vlastních webech/eshopech. Častokrát velice malý detail dokáže konverzní poměr ovlivnit opravdu významně a nemusí se jednat o drahé předělávání webu/eshopu.

10 najväčších chýb na webe

Martin Krupa, riaditeľ, ui42

“Pekný web alebo appka ešte neznamená úspech, kľúčová je použiteľnosť. Ako zabezpečiť konverzie? Testovaním usability.”

Slovenské a svetové značky na sociálnych sieťach – bublina alebo reálny prínos pre hodnotu značky?

Ivan Hruška, Territory Manager CEE, Socialbakers

“Akým vývojom prešlo Slovensko na sociálnych sieťach? Čo fungovalo a čo nie? Sú sociálne siete naozaj schopné firme pomôcť zvýšiť obrat a spokojnosť zákazníkov, alebo je to všetko len jedna veľká bublina? Ako presvedčím ja, online marketér svoj manažment, že investovať do sociálnych médií má zmysel?”

Ako na youngsterov?

Tatiana Böhmerová, konzultantka, TNS Slovensko

“Už od detstva sú obklopení modernými technológiami, svet bez internetu pre väčšinu z nich nikdy neexistoval. Štyri hodiny denne online – žiadny problém, nerozlišujú svet na virtuálny a reálny, je len jeden. Príďte si vypočuť akí sú súčaní mladí a čo na nich platí.”

Celý program a ďalšie informácie nájdete na stránke TREND.sk.

MojAndroid.sk je mediálny partner konferencie

5.6.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

Nie je možné pridávať komentáre.

+