MojAndroid

TREND seminár: Smart firma v smartfóne

Termín: 5. február 2013, Hotel NH Gate One, Bratislava

 

Responzívny web

Jedným z riešení, ako prispôsobiť online prezentáciu mobilných zariadeniam, je využitie responzívneho dizajnu pre Vašu webstránku, ktorá sa automaticky prispôsobí obrazovke, na ktorej si ju Váš zákazník práve prezerá – či už ide o počítač, tablet alebo smartfón.

Kedy sa Vám oplatí zamýšľať sa nad responzívnym webom? Aké sú jeho výhody a úskalia? Kedy sa Vám oplatí ostať pri už naprogramovanej mobilnej verzii? A kedy je výhodnejšie investovať do samostatnej mobilnej aplikácie?

Komplexný prehľad možností, riešení a ich objektívnych výhod a nevýhod Vám prinesie jeden z najlepšie hodnotených spíkrov TREND konferencie Internet a reklama 2012 Martin Volek, a jeho kolega Juraj Frank zo spoločnosti Volis International, experta na digitálny marketing.

S konkrétnymi skúsenosťami pri prechode na responzívny dizajn sa podelí aj Dalibor Jakuš, zakladateľ najväčšieho jobportálu na Slovensku Profesia.sk, ktorý ako jeden prvých z topwebov vyskúšal jeden dizajn fungujúci na nekonečnom počte zariadení.

Reklamné možnosti na mobilných zariadeniach – trendy a praktické využitie

Mobilné zariadenia ako spojnica medzi online a offline svetom. Prečo je dôležité byť vidieť na mobilných zariadeniach? Pomôžeme Vám vybrať správne nástroje a formáty.

  • Stanislav Koukal, PPC konzultant, B2B Group
  • Daniel Zaiček, Account Manager, B2B Group

 

Mobilná aplikácia ako marketingový nástroj?

Sú mobilné aplikácie len populárnou témou alebo vám dokážu aj zarobiť?Dajú sa využívať ako marketingový nástroj alebo predajný kanál?

  • Pavol Magic, prezident ADMA agentúr

Program: http://konferencie.etrend.sk/seminare/smart-firma-v-smartfone/program-smart-firma-v-smartfone.html

Prihláška: http://konferencie.etrend.sk/seminare/smart-firma-v-smartfone/registracia-smart-firma-v-smartfone.html

 

Portál MojAndroid.sk je mediálny partner konferencie.

28.1.2013

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+