MojAndroid

Operátor Orange predstavil taktiku, ktorou chce naplno konkurovať Telekomu a ich ponuke športových kanálov Digi. Odpoveďou má byť nový športový kanál Orange Sport, ktorá prinesie množstvo športových prenosov. Od budúcej sezóny bude mať stanica exkluzívne vysielacie práva na najprestížnejšiu futbalovú súťaž – Ligu majstrov.

Exkluzívne vysielacie práva na jednu z najsledovanejších športových súťaží

Orange Sport bude v sezónach 2018/2019, 2019/2020 a 2020/2021 vysielať zápasy futbalovej Ligy majstrov UEFA a množstvo ďalšieho atraktívneho športového obsahu. Nový kanál bude od spustenia dostupný pre všetkých zákazníkov Orangeu, avšak hlavným cieľom je sprístupniť ligu šampiónov ešte väčšiemu počtu slovenských divákov, ako to bolo doteraz.

„Získanie Ligy majstrov potvrdzuje našu stratégiu v oblasti televízneho biznisu a umožňuje predstaviť našim zákazníkom výnimočný balík služieb založený na exkluzívnom obsahu. V súčasnosti finalizujeme programovú štruktúru Orange Sport, ktorú dopĺňame o ďalšie ligové súťaže, športy a formáty. Súvisiacim krokom je výrazné rozširovanie pokrytia digitálnej televízie Orange TV a konvergentného balíka Love, aby sme výhody prémiového športového obsahu mohli priniesť čo najväčšiemu počtu zákazníkov,“ uviedol Pavol Lančarič, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Orange Slovensko.

Spojenie s českým operátorom O2

Orange sa pri svojej snahe priniesť zákazníkom exkluzívne športové prenosy spojil so spoločnosťou O2 Czech Republic, ktorá je na nadchádzajúce tri sezóny výhradným držiteľom vysielacích práv na Ligu majstrov.

„Hľadali sme najefektívnejšiu možnosť, ako takú žiadanú a atraktívnu súťaž, akou Liga Majstrov bezpochyby je, dostať medzi slovenských fanúšikov. S ohľadom na veľké plány v oblasti televízie  splnil tieto očakávania na slovenskom trhu práve Orange. Vďaka vzájomnej spolupráci tak prichádza nová športová stanica Orange Sport, ktorá prinesie exkluzívny futbal, pričom výroba zápasových štúdií či prenosov bude pod vedením O2 prebiehať v štúdiu v pražskej O2 aréne,“ prezradila Anna Lenerová, šéfka obsahu O2 Czech Republic.

Recept na prilákanie nových zákazníkov

Najlepšou správou je, že kanál bude od spustenia dostupný pre všetkých zákazníkov Orangeu. Operátor pritom chce priniesť zážitok zo sledovania športov nie len do obývačiek na televízory, ale aj na cesty na obrazovky počítačov či smartfónov. Bez ohľadu na to sú však vysielacie práva na jednu z najsledovanejších športových súťaží u nás určite zaujímavým krokom, ktorý pritiahne nových zákazníkov.

24.5.2018
Zdroj: Tlačová správa

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+