MojAndroid

Orange aj v treťom kvartáli 2016 potvrdil svoje postavenie na trhu. K 30. septembru 2016 evidoval 2,89 milióna aktívnych zákazníkov mobilných služieb. Počet zákazníkov fixných služieb dosiahol 193 tisíc, z čoho viac než 78 tisíc sú zákazníci využívajúci digitálnu TV.

Teší ma, že naše investície do zlepšovania zákazníckej skúsenosti a digitálnych služieb pre život prinášajú svoje ovocie v podobe spokojnosti zákazníkov,“ uvádza Pavol Lančarič, generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Pokrytie širokopásmovým mobilným internetom od Orangeu už prekročilo 95 % populácie Slovenska, pričom 4G sieť je dostupná už pre 77,1 % populácie SR. Za posledné obdobie Orange posilnil svoju 4G sieť predovšetkým v regiónoch a od začiatku roka ňou pokryl približne 650 obcí. Dôležitosť kvality a dostupnosti siete potvrdzuje aj neustále rastúci objem prenesených dát. K 30. septembru zákazníci Orangeu spolu preniesli takmer 11 tisíc TB dát, o 25 % viac než v rovnakom období roku 2015, z čoho 40 % bolo prenesených v 4G sieti. Okrem dátovej prevádzky rástol aj počet zákazníkov mobilných dátových služieb, ktorý dosiahol 1,32 milióna, o 10 % viac než v rovnakom období minulého roka.

V treťom kvartáli Orange spustil aj jeden zo svojich najväčších investičných projektov do rozširovania svojej pevnej siete v posledných rokoch. „Vďaka 36-miliónovej investícii budeme môcť spustiť prvú fázu nášho plánu rozšíriť dostupnosť pevného internetu a digitálnej televízie od Orangeu do trojnásobku slovenských domácností.  Vďaka tomu stále viac zákazníkov bude môcť využívať najmodernejšie služby na optike, ktorá je bránou do digitálnej budúcnosti,“ povedal Pavol Lančarič.

V oblasti digitálnych inovácií Orange pokračoval v rozširovaní dostupnosti nového konceptu svojich predajní. Nový koncept inšpiratívnej predajne rozšíril Orange do 6 nových predajní v Piešťanoch, Nitre, Prešove, Trnave, Banskej Bystrici a v Košiciach. Ďalšou digitálnou inováciou je nová digitálna faktúra. „V súlade s prísľubom našej značky chceme našim zákazníkom prinášať užitočné služby pre život. Takou je aj naša digitálna faktúra, s ktorou majú naši zákazníci ešte lepší prehľad o svojej spotrebe,“ dodáva Pavol Lančarič.

Výnosy spoločnosti Orange Slovensko k 30.9.2016 dosiahli 409,7 mil. eur, čo medziročne predstavuje pokles o 2 percentá. V rámci výnosov z mobilných služieb boli tradične najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosy z mobilných dátových služieb. Na celkových výnosoch z mobilných služieb tvorili takmer 23 %, medziročne sa zvýšili o 4 %. Stále významnejší podiel na celkových výnosoch tvoria výnosy z fixných služieb. Tie sa na celkových výnosoch podieľajú 5 %.

Zdroj: tlačová správa

25.10.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

10 odpovedí na “Orange má viac ako 2,89 milióna zákazníkov, výnosy medziročne klesli”

  1. Orange je zatial co sa tyka sluzieb a pokrytia, najlepsi.

    • To je asi jediny dovod, preco ma stale tolko zakaznikov lebo tie ich “mega” datove baliky a “idealne” pausaly su cista katastrofa… keby bolo rozumnej alternativy operatora -> volania, pokrytie, balik dat internetu v mobile a normalna cena, tiez by som odisiel od orange.

      • 100% pravda , pausal za 30€ a ponuka 500MB dat na dnesnu dobu!!?!!! Co su praskoch. Bol som tam 17r u pomaranca ale uz som si povedal DOST! Ich heslo je ´´za vsetko plat´´

        • ja mam pausal delfin a doplatene zrychlenie dat….. platim mesacne 12 euro a nemozem sa stazovat :D vrelo odporucam ale uz to neponukaju

        • To iste som si hovoril aj ja.. Prisiel ujo v ruzovom tricku a spisali sme zmluvu na prenos cisla a potom sa zacali diat veci…
          Orange mi dal aj to co som nechcel, max 30 + neobmedzené volania v eu + 2GB (za 21,9€)+ zlava 5€na DSL + zlava 10€ na dalsie 2 pausaly co tam mam.
          Pokrytie a kvalitu sluzieb maju top, len keby sa nesnazili tolko ojebabravat ludi ?

    • To je fakt.
      Len keď si za euro dokupim zvýšenie rýchlosti na 256 kb/s v skutočnosti je rýchlosť asi 50-60 kb(BA).Takže by som doporučil to zrealnit ináč je to odrb na zákazníkoch.

      • Mne bola tiež prisľúbená tá rýchlosť…. to ani YouTube nehrozí či ?

+