Orange aj v treťom kvartáli 2016 potvrdil svoje postavenie na trhu. K 30. septembru 2016 evidoval 2,89 milióna aktívnych zákazníkov mobilných služieb. Počet zákazníkov fixných služieb dosiahol 193 tisíc, z čoho viac než 78 tisíc sú zákazníci využívajúci digitálnu TV.
„Teší ma, že naše investície do zlepšovania zákazníckej skúsenosti a digitálnych služieb pre život prinášajú svoje ovocie v podobe spokojnosti zákazníkov,“ uvádza Pavol Lančarič, generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Pokrytie širokopásmovým mobilným internetom od Orangeu už prekročilo 95 % populácie Slovenska, pričom 4G sieť je dostupná už pre 77,1 % populácie SR. Za posledné obdobie Orange posilnil svoju 4G sieť predovšetkým v regiónoch a od začiatku roka ňou pokryl približne 650 obcí. Dôležitosť kvality a dostupnosti siete potvrdzuje aj neustále rastúci objem prenesených dát. K 30. septembru zákazníci Orangeu spolu preniesli takmer 11 tisíc TB dát, o 25 % viac než v rovnakom období roku 2015, z čoho 40 % bolo prenesených v 4G sieti. Okrem dátovej prevádzky rástol aj počet zákazníkov mobilných dátových služieb, ktorý dosiahol 1,32 milióna, o 10 % viac než v rovnakom období minulého roka.
V treťom kvartáli Orange spustil aj jeden zo svojich najväčších investičných projektov do rozširovania svojej pevnej siete v posledných rokoch. „Vďaka 36-miliónovej investícii budeme môcť spustiť prvú fázu nášho plánu rozšíriť dostupnosť pevného internetu a digitálnej televízie od Orangeu do trojnásobku slovenských domácností. Vďaka tomu stále viac zákazníkov bude môcť využívať najmodernejšie služby na optike, ktorá je bránou do digitálnej budúcnosti,“ povedal Pavol Lančarič.
V oblasti digitálnych inovácií Orange pokračoval v rozširovaní dostupnosti nového konceptu svojich predajní. Nový koncept inšpiratívnej predajne rozšíril Orange do 6 nových predajní v Piešťanoch, Nitre, Prešove, Trnave, Banskej Bystrici a v Košiciach. Ďalšou digitálnou inováciou je nová digitálna faktúra. „V súlade s prísľubom našej značky chceme našim zákazníkom prinášať užitočné služby pre život. Takou je aj naša digitálna faktúra, s ktorou majú naši zákazníci ešte lepší prehľad o svojej spotrebe,“ dodáva Pavol Lančarič.
Výnosy spoločnosti Orange Slovensko k 30.9.2016 dosiahli 409,7 mil. eur, čo medziročne predstavuje pokles o 2 percentá. V rámci výnosov z mobilných služieb boli tradične najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosy z mobilných dátových služieb. Na celkových výnosoch z mobilných služieb tvorili takmer 23 %, medziročne sa zvýšili o 4 %. Stále významnejší podiel na celkových výnosoch tvoria výnosy z fixných služieb. Tie sa na celkových výnosoch podieľajú 5 %.
Zdroj: tlačová správa
Orange je zatial co sa tyka sluzieb a pokrytia, najlepsi.
To je asi jediny dovod, preco ma stale tolko zakaznikov lebo tie ich “mega” datove baliky a “idealne” pausaly su cista katastrofa… keby bolo rozumnej alternativy operatora -> volania, pokrytie, balik dat internetu v mobile a normalna cena, tiez by som odisiel od orange.
100% pravda , pausal za 30€ a ponuka 500MB dat na dnesnu dobu!!?!!! Co su praskoch. Bol som tam 17r u pomaranca ale uz som si povedal DOST! Ich heslo je ´´za vsetko plat´´
ja mam pausal delfin a doplatene zrychlenie dat….. platim mesacne 12 euro a nemozem sa stazovat :D vrelo odporucam ale uz to neponukaju
Aké zrýchlenie máš ?
cca 2 eura mesacne zvysenie na 768 kbps
No mne pýtajú 3€
A reálnu rýchlosť máš akú ?
To iste som si hovoril aj ja.. Prisiel ujo v ruzovom tricku a spisali sme zmluvu na prenos cisla a potom sa zacali diat veci…
Orange mi dal aj to co som nechcel, max 30 + neobmedzené volania v eu + 2GB (za 21,9€)+ zlava 5€na DSL + zlava 10€ na dalsie 2 pausaly co tam mam.
Pokrytie a kvalitu sluzieb maju top, len keby sa nesnazili tolko ojebabravat ludi ?
To je fakt.
Len keď si za euro dokupim zvýšenie rýchlosti na 256 kb/s v skutočnosti je rýchlosť asi 50-60 kb(BA).Takže by som doporučil to zrealnit ináč je to odrb na zákazníkoch.
Mne bola tiež prisľúbená tá rýchlosť…. to ani YouTube nehrozí či ?