MojAndroid

Naši mobilní operátori sa snažia prilákať nových zákazníkov nielen ponukou paušálov či smartfónov, ale aj vylepšovaním svojich predajní. Nový operátor Radosť na to ale ide z úplne opačného konca, predajňu nemá vôbec a na všetko slúži aplikácia. Ako sa tento koncept ujme, ukáže čas.

Telekom má nové T+ Centrum v bratislavskom Auparku

Telekom sa teraz pochválil, že inovoval svoje predajne. Je v nich viac zelene a zákazníkom majú ponúknuť lepší zážitok z nakupovania. Nezabudlo sa ani na ekológiu. Z predajní zmizli plastové tašky či perá a zredukoval sa aj počet obrazoviek.

Telekom centrum operatori

Operátor je momentálne najviac hrdý na svoju najnovšiu predajňu, vlajkové T+ Centrum v bratislavskom Auparku, ktorú otvoril v piatok, 9. októbra. Informoval nás o nej prostredníctvom tlačovej správy.

„Telekom centrá sa snažíme inovovať a inšpirovať tak aj našich zákazníkov. Nejde však len o nové technológie, ale aj o osobný prístup k zákazníkovi a celkový pocit z návštevy. Aby sa u nás ľudia cítili príjemne, ubrali sme z počtu obrazoviek a pridali viac zelene. Chceme, aby každý z predajne odchádzal so skvelou emóciou, úplným porozumením a jasnou informáciou. Meníme sa pre našich zákazníkov a budeme vďační, ak nám každý zákazník vyjadrí svoj názor osobne alebo cez online dotazník. S každým hodnotením budeme poctivo pracovať a neustále sa pre zákazníkov zlepšovať.“

Ľudmila Jakubíková, manažér predajnej siete Slovak Telekom

Nové T+ Centrum bude tiež slúžiť aj ako výdajné miesto pre online objednávky. Tovar bude dostupný do 24 hodín od vytvorenia objednávky. Zaujímavou novinkou je možnosť naplánovať si konzultáciu s predajcom Telekom centra na konkrétny termín.

Ostatní operátori vylepšujú tiež

Svoje predajne inovujú aj ostatní operátori. Všetci sa snažia prilákať čo najviac zákazníkov. 4ka sa napríklad spolieha na pobočky Slovenskej pošty, ktoré sú zároveň aj predajnými miestami. Výhodou je, že ich má preto najviac spomedzi všetkých operátorov.

O2 v Auparku

Operátor O2 svoju najmodernejšiu predajňu otvoril minulý rok taktiež v bratislavskom Auparku. Najzaujímavejšou časťou predajne je systém obsluhy zákazníkov. Nenájdete tu kiosky, ktoré vám vydajú lístok s poradovým číslom. Jednoducho vás už pri vstupe do predajne osloví zamestnanec a začne sa vám venovať. Predajcovia sú plne mobilní, vybavení tabletmi Microsoft Surface Pro. S predajcom sa usadíte v pohodlných kreslách a všetko vybavíte priamo na tomto mieste.

O2 predajna operatori

„Značková predajňa v OC Aupark bude našou „naj“ predajňou v mnohých ohľadoch. Práve tu sa bude nachádzať najširšie portfólio vystaveného hardvéru a príslušenstva a očakávame tiež, že bude schopná vybaviť najväčší počet zákazníkov zo všetkých predajní.”

Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2 Slovakia

Aj Orange stavil na Aupark

Ešte v roku 2016 sme informovali o novej predajni Orange taktiež v Auparku. Toto nákupné centrum majú očividne naši operátori radi.

Orange predajna aupark operatori

Predajňa Orangeu je rozdelená do viacerých zón. Zóna „Zábava“ ponúkne pohodlné čakanie pri najnovších hrách Playstation a v zóne „Domov“ si zákazníci skrátia čas pri sledovaní Orange TV, čítaní časopisov alebo kníh. K rýchlejšiemu vybaveniu prispeje aj zóna „Starostlivosť“, ktorá slúži na vykonanie rýchlych operácií, ako napr. úhrada faktúr. Môže zároveň inšpirovať k využívaniu jednoduchšej digitálnej komunikácie s Orangeom, napríklad prostredníctvom mobilnej aplikácie Orange GO. Samozrejmosťou je bezplatné Wi-Fi pokrytie, možnosť nabiť si svoj telefón a občerstvenie pre zákazníkov.

Orange sa vtedy pre nás vyjadril takto:

„Koncept novej predajne vychádza z potrieb a očakávaní našich zákazníkov. Sústredíme sa na dôležité oblasti ich života, v ktorých im chceme byť spoľahlivým partnerom. Ponúkame inšpiráciu k novým riešeniam a zjednodušíme ich rozhodovanie o službách, ktoré im umožnia byť v kontakte s tým, čo je pre nich dôležité.”

Náš tip
O2 spustilo komerčnú testovaciu 5G sieť, Samsung testuje predfinálny softvér
12.10.2020

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+