MojAndroid

Vlani si spoločnosť OnePlus získala množstvo neprajníkov kvôli svojmu pozvánkovému systému, ktorým spočiatku predávala svoj smartfón OnePlus One. Tento rok sme sa pozvánok dočkali znovu, no systém je oveľa jednoduchší a hoci prípadná kúpa nového zariadenia je pre mnohých potenciálnych zákazníkov stále veľmi vzdialená, aspoň nemusia o pozvánky bojovať v súťažiach na sociálnych sieťach a na fóre. CEO spoločnosti Carl Pei teraz uviedol, že na prelome septembra a októbra sa dočkáme aj bleskových výpredajov, počas ktorých bude možné novú vlajkovú loď kúpiť úplne bez pozvánky.

Otvorenie predajov bude trvať iba jednu hodinu a dozvieme sa o ňom pravdepodobne iba z oficiálnych stránok OnePlus a z fanúšikovskej stránky na Facebooku. Zatiaľ nemáme k dispozícii žiadne ďalšie informácie o týchto bleskových výpredajoch a ak máte skutočný záujem o kúpu nového OnePlus 2, musíte byť jednoducho neustále v strehu. CEO Carl Pei sa tiež nechal počuť, že až v posledných dňoch sa spoločnosti podarilo poslať rozumné množstvo zariadení novým majiteľom. Aktuálne o pozvánku ku kúpe OnePlus 2 požiadalo už vyše 5 miliónov ľudí, takže je veľmi pravdepodobné, že hodinové okno bude skutočne veľmi rušné.

Náš tip
RECENZIA | OnePlus Two: Zabijak vlajkových lodí v druhom vydaní

Zdroj: OnePlus via PhoneArena

11.9.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

15 odpovedí na “OnePlus 2 si čoskoro budete môcť kúpiť aj bez pozvánky. Musíte byť rýchly”

  1. keby to nebolo na tie pozvanky, pravdepodobne by som si ho uz kupil… takto sa k tomu zariadeniu nikdy nedostanem a nemam trpezlivost na to cakat donekonecna… maju smolu… prichadzaju o zakaznikov, lebo nedokazu si poriesit dodavky a distribuciu… dost neschopnost inak

            • Práve o to ide. Jednoduché peniaze. Miesto toho aby si niekto našiel spôsob akým sa da zohnať pozvánka bude vypisovať aké je to komplikovane a ani to neskúšal… Preto miesto vypisovania komentárov treba energiu využiť na získanie pozvánky…
              Sedieť na zadku a čakať pečené holuby rovno do huby to by chceli všetci ale trocha snahy prejaviť a niečo pre danú vec urobiť tak to už nie.

                • Tu sa zas niekto vyjadruje a prd o tom vie. Osobne vlastim nuz svoj druhy 1+1 (prvy mi ukradli). Pri druhom bola aj nejaka chyba, ze som mal caste restarty systemu a nebol problem v OS, lebo som ho skusal menit. Este vacsia smola, ze som po tyzdni mal mensiu havariu v MHD a po naraze nas to v buse hodilo a mne spadol mobil klbovej casti na hranatu kovovu podlahu a na jeho boku bolo vidiet, ze bol telefon poskodeny padom. Myslel som si, ze som v prdeli ale aj tak som nakoniec kontaktoval support, lebo som to chcel dat aspon opravit.
                  Co sa tyka supportu, tak bud napises mail a vacsinou odpisuju tak do 3 hod v ich pracovnom case alebo si das chat a vydrzis 15 min. Technik ta pri takomto probleme odporuci na technika vyssej uroven, poslu ti co si mas vsetko postahovat a na stranke si dohodnes remote session. To trva asi 30min a nasledne technik vyhodnotil, ze telefon je kvalifikovany na vymenu. Povedal som co sa mi stalo a ze je vidiet ze bol mobil padnuty. Technik si vyziadol foto tak som mu to poslal. Povedal ze poskodenie nie je prilis rozsiahle a s chybou telefonu to aj tak nesuvisi a moj telefon bude vymeneny. Nasledne mi poslali odkaz na DHL stranku, kde som akurat vyplnil moje udaje vyzdvihnutia telefonu a nasledneho dorucenia a telefon stacilo zabalit do mensej krabice alebo tej od nich. Na druhy den prislo DHL, o dalsie dva dni mi pisali zo servisu ze uz zariadenie obdrzali. Vymena telefonu bola potvrdena a uz o dalsich 7 dni (a to este treba zapocitat dopravu z UK) som mal novy kus doma.

                  Skutocne maju takyto pristup aj ine firmy na cele so samsungom? Ja myslim ze drviva vacsina by bola nadsena z padu mojho telefonu a jasnej preliaciny na boku a okamzite by povedali ze mam po zaruke a telefon sa posral kvoli tomu a nazdar.
                  Takze tolko k tomu jak tu stale plujete na problematicke reklamacie pri oneplus

                  • A čo ak si jeden z mnoha???
                    A inak tomu moc neverím že TY niečo poškodíš a oni sú takí milosrdný že TI to zadarmo opravia, veď to keď urobí každý, tak za tú chvíľu čo sa dostali na mobilný trh tak aj tak pôjdu dole !!! ?

                    • Telefon mal restarty od zaciatku, nebolo to zavinene neskorsim padom telefonu, ktory zase nebol nejaky vazny. Servis vyhodnotil, ze to na telefonnemalo ziadny dopad a chyba bola inde a tym padom mi to opravili. Keby to bolo sposobene poskodenim HW a pravdepodobne tym padom, tak by mi to nevymenili v ramci zaruky. Som ale presvedceny, ze ine spolocnosti by kazdy vacsi skrabanec vyuzili aby to cele hodili na to

      • on ten pribeh nekonci ziskanim pozvanky, to vtedy len zacina; Este musis cakat, kym vyrobca bude schopny ti ten telefon dodat, co ocividne tiez dost trva (zevraj v poslednej dobe sa podarilo poslat majitelom rozumne cislo zariadeni ;o), to je akoze kolko? Radsej cisla ani neuvadzaju)… Proste nie su schopni zabezpecit poriadnu produkciu a poriesit siet distributorov, to je ciste neschopactvo a aj preto som reluctant nieco s tou firmou riesit.

  2. Mne včera došla pozvánka :D … nebolo by na tom nič divné..lenže:
    1.) pri zakladaní svojho OnePlus Account (keď som objednával OPO), som uviedol googlovský mail … po pár mesiacoch som to v nastaveniach vymenil za mailovú adresu na našej rodinnej doméne. ALE – pozvánka prišla na gmail … zaujimave
    2.) ale najzaujimavejšie je, že som sa vôbec do žiadneho poradovníka nezapísal :D

    a tak som sa chcel o pozvánku s niekym podeliť – lenže claimnuť ju môže len ten, komu prišla na mail a zároveň je už na ten mail založený OnePlus Account

Pridaj komentár

+