Vlani si spoločnosť OnePlus získala množstvo neprajníkov kvôli svojmu pozvánkovému systému, ktorým spočiatku predávala svoj smartfón OnePlus One. Tento rok sme sa pozvánok dočkali znovu, no systém je oveľa jednoduchší a hoci prípadná kúpa nového zariadenia je pre mnohých potenciálnych zákazníkov stále veľmi vzdialená, aspoň nemusia o pozvánky bojovať v súťažiach na sociálnych sieťach a na fóre. CEO spoločnosti Carl Pei teraz uviedol, že na prelome septembra a októbra sa dočkáme aj bleskových výpredajov, počas ktorých bude možné novú vlajkovú loď kúpiť úplne bez pozvánky.
Otvorenie predajov bude trvať iba jednu hodinu a dozvieme sa o ňom pravdepodobne iba z oficiálnych stránok OnePlus a z fanúšikovskej stránky na Facebooku. Zatiaľ nemáme k dispozícii žiadne ďalšie informácie o týchto bleskových výpredajoch a ak máte skutočný záujem o kúpu nového OnePlus 2, musíte byť jednoducho neustále v strehu. CEO Carl Pei sa tiež nechal počuť, že až v posledných dňoch sa spoločnosti podarilo poslať rozumné množstvo zariadení novým majiteľom. Aktuálne o pozvánku ku kúpe OnePlus 2 požiadalo už vyše 5 miliónov ľudí, takže je veľmi pravdepodobné, že hodinové okno bude skutočne veľmi rušné.
Zdroj: OnePlus via PhoneArena
keby to nebolo na tie pozvanky, pravdepodobne by som si ho uz kupil… takto sa k tomu zariadeniu nikdy nedostanem a nemam trpezlivost na to cakat donekonecna… maju smolu… prichadzaju o zakaznikov, lebo nedokazu si poriesit dodavky a distribuciu… dost neschopnost inak
Zohnať pozvánku je úplne jednoduché….
ok zozen mi ju teda
OK nemám problém cena jednej je 100€.
a za čo vlastne chceš tých 100€, keď to je také jednoduché?
Práve o to ide. Jednoduché peniaze. Miesto toho aby si niekto našiel spôsob akým sa da zohnať pozvánka bude vypisovať aké je to komplikovane a ani to neskúšal… Preto miesto vypisovania komentárov treba energiu využiť na získanie pozvánky…
Sedieť na zadku a čakať pečené holuby rovno do huby to by chceli všetci ale trocha snahy prejaviť a niečo pre danú vec urobiť tak to už nie.
Nie každý má čas a chuť hľadať, vieš…
A ešte dať za fon toľko peňazí a nemať záruku poriadnu, nie ďakujem neprosím ?
poriadnu :) uplne ziadnu zaruku nebudes mat
Tu sa zas niekto vyjadruje a prd o tom vie. Osobne vlastim nuz svoj druhy 1+1 (prvy mi ukradli). Pri druhom bola aj nejaka chyba, ze som mal caste restarty systemu a nebol problem v OS, lebo som ho skusal menit. Este vacsia smola, ze som po tyzdni mal mensiu havariu v MHD a po naraze nas to v buse hodilo a mne spadol mobil klbovej casti na hranatu kovovu podlahu a na jeho boku bolo vidiet, ze bol telefon poskodeny padom. Myslel som si, ze som v prdeli ale aj tak som nakoniec kontaktoval support, lebo som to chcel dat aspon opravit.
Co sa tyka supportu, tak bud napises mail a vacsinou odpisuju tak do 3 hod v ich pracovnom case alebo si das chat a vydrzis 15 min. Technik ta pri takomto probleme odporuci na technika vyssej uroven, poslu ti co si mas vsetko postahovat a na stranke si dohodnes remote session. To trva asi 30min a nasledne technik vyhodnotil, ze telefon je kvalifikovany na vymenu. Povedal som co sa mi stalo a ze je vidiet ze bol mobil padnuty. Technik si vyziadol foto tak som mu to poslal. Povedal ze poskodenie nie je prilis rozsiahle a s chybou telefonu to aj tak nesuvisi a moj telefon bude vymeneny. Nasledne mi poslali odkaz na DHL stranku, kde som akurat vyplnil moje udaje vyzdvihnutia telefonu a nasledneho dorucenia a telefon stacilo zabalit do mensej krabice alebo tej od nich. Na druhy den prislo DHL, o dalsie dva dni mi pisali zo servisu ze uz zariadenie obdrzali. Vymena telefonu bola potvrdena a uz o dalsich 7 dni (a to este treba zapocitat dopravu z UK) som mal novy kus doma.
Skutocne maju takyto pristup aj ine firmy na cele so samsungom? Ja myslim ze drviva vacsina by bola nadsena z padu mojho telefonu a jasnej preliaciny na boku a okamzite by povedali ze mam po zaruke a telefon sa posral kvoli tomu a nazdar.
Takze tolko k tomu jak tu stale plujete na problematicke reklamacie pri oneplus
A čo ak si jeden z mnoha???
A inak tomu moc neverím že TY niečo poškodíš a oni sú takí milosrdný že TI to zadarmo opravia, veď to keď urobí každý, tak za tú chvíľu čo sa dostali na mobilný trh tak aj tak pôjdu dole !!! ?
Telefon mal restarty od zaciatku, nebolo to zavinene neskorsim padom telefonu, ktory zase nebol nejaky vazny. Servis vyhodnotil, ze to na telefonnemalo ziadny dopad a chyba bola inde a tym padom mi to opravili. Keby to bolo sposobene poskodenim HW a pravdepodobne tym padom, tak by mi to nevymenili v ramci zaruky. Som ale presvedceny, ze ine spolocnosti by kazdy vacsi skrabanec vyuzili aby to cele hodili na to
vdaka uz som dostal pozvanku, cakam uz na mobil kym pride :)
on ten pribeh nekonci ziskanim pozvanky, to vtedy len zacina; Este musis cakat, kym vyrobca bude schopny ti ten telefon dodat, co ocividne tiez dost trva (zevraj v poslednej dobe sa podarilo poslat majitelom rozumne cislo zariadeni ;o), to je akoze kolko? Radsej cisla ani neuvadzaju)… Proste nie su schopni zabezpecit poriadnu produkciu a poriesit siet distributorov, to je ciste neschopactvo a aj preto som reluctant nieco s tou firmou riesit.
Ja som pozvánku získal priamo od Carla a telefón už čaká na vyexpedovanie (aspoň dúfam ):D oplatí sa počkať :)
Mne včera došla pozvánka :D … nebolo by na tom nič divné..lenže:
1.) pri zakladaní svojho OnePlus Account (keď som objednával OPO), som uviedol googlovský mail … po pár mesiacoch som to v nastaveniach vymenil za mailovú adresu na našej rodinnej doméne. ALE – pozvánka prišla na gmail … zaujimave
2.) ale najzaujimavejšie je, že som sa vôbec do žiadneho poradovníka nezapísal :D
a tak som sa chcel o pozvánku s niekym podeliť – lenže claimnuť ju môže len ten, komu prišla na mail a zároveň je už na ten mail založený OnePlus Account