Obchod Play sa vo webovej verzii začal mnohým užívateľom zobrazovať s novým dizajnom, resp. rozložením ovládacích prvkov. Už pred nejakým časom o tom informovali niektorí užívatelia, no zdalo sa, že ide iba o čiastočné testovanie novinky a drvivá väčšina užívateľov žiadne zmeny nespozorovala. Hoci ani teraz nie je novinka dostupná pre všetkých, postupne ju získavajú stále ďalší užívatelia.
Najvýraznejšou zmenou je zúženie hlavného okna s informáciami o aplikácii. Zatiaľ, čo doteraz bolo okno roztiahnuté na celú obrazovku, teraz je zúžené do stredu a pripomína tak zobrazenie informácií na displeji smartfónu alebo tabletu. Posúďte sami, či je takéto zobrazenie praktické – množstvo nevyužitého priestoru je naozaj zarážajúce, no na druhej strane musíme uznať, že takýto dizajn lepšie korešponduje s Material dizajnom a aj rozložením prvkov v mobilnej aplikácii.
Na pravú stranu sa zasa presunuli zoznamy s podobnými aplikáciami, vďaka čomu sú bočné strany využité aspoň čiastočne. Nejde tak o žiadnu dramatickú zmenu, no je možné, že ďalšie zmeny nás ešte len čakajú. Uvidíme, čo si pre nás Google pripraví najbližšie. Zatiaľ nám nezostáva zrejme nič iné, iba zvykať si na tento nový štýl v obchode Play. Nový vzhľad sa postupne zobrazuje aj u nás v redakcii. Ak ste zatiaľ žiadne zmeny nespozorovali, je pravdepodobné, že sa tak stane v najbližšej dobe.
Zdroj: phandroid
Načo to používať, keď v androidoch funguje vyhľadávanie aplikácií podľa abecedy
a sakra pomýlil som si článok koment zmažte
Nechápem dizajnérov Google, asi by ich mali vyhodiť. Každá zmena za posledné dva roky vedie k horšiemu. 16 bitové farby v hroznom material dizajne a teraz toto. V dobe, keď každý z nás už vlastní širokoúhly monitor sa starý ujo Google rozhodol, že naozaj potrebujeme pozerať na prázdnu sivú plochu a za informáciami rolovať v uzučkom stĺpiku :(