Najnovšie štatistiky zachytávajúce dáta z prvého kvartálu tohto roka prinášajú zaujímavé výsledky. V porovnaní medzi Obchodom Play a AppStore od Apple nie je totižto jednoznačný víťaz, nakoľko oba obchody dosiahli prvenstvo v jednej z 2 porovnávaných oblastí. Zatiaľ čo Obchod Play vedie v počte stiahnutí o 45%, AppStore od Applu poráža Obchod Play až o 85% v príjmoch za aplikácie.
Zatiaľ čo služby Googlu sú najsilnejšie v krajinách ako Brazília, Turecko či Rusko, AppStore využívajú najviac v Číne a Amerike. Zdrojom úspechu u oboch obchodov je segment mobilných hier, no v prvých mesiacoch tohto roka narástla aj kategória nástrojov a komunikačných aplikácií. Ľudia si často stiahli antivírusové programy, bezpečnostné aplikácie a tituly na posielanie správ. Výskum priniesla stránka AppAnnie.
Zdroj: AndroidCommunity