MojAndroid

Google má v blízkej budúcnosti spustiť funkciu A/B testingu, ktorá umožní developerom v obchode Play zobraziť rôzne ikony, popis alebo dokonca ceny. Spoločnosť má novinku uviesť na vývojárskej konferencii Google I/O, ktorá sa koná koncom tohto mesiaca.

A/B testing umožní developerom lepšiu kontrolu nad obsahom, ktorý sa zobrazuje jednotlivým používateľom. Vďaka tomu budú môcť napríklad zistiť, či nová ikona prilákala viac nových zákazníkov ako tá stará. Experimentovať budú môcť napríklad aj s popisom aplikácií či hier, alebo s ich cenou.

Vývojári budú mať možnosť v rôznych krajinách otestovať si rozdielne marketingové stratégie. Vzhľad ikony bude môcť napríklad vyzdvihovať určité vlastnosti aplikácie, ktoré sa môžu krajina od krajiny odlišovať. Aplikácia samozrejme ostáva stále rovnaká bez ohľadu na to, kto si ju stiahne.

Zdroj: theverge

6.5.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+