Operátor O2 na tlačovej konferencii 8. 4. 2014 predstavil novinky pre firemných zákazníkov, týkajúce sa programu O2 Moja firma pre malé a stredné spoločnosti. Počnúc uvedeným dňom O2 končí s rámcovými zmluvami a minulosťou budú aj pokuty za nedosiahnutie dohodnutého minimálneho obratu. Operátor však nezruší existujúce rámcové zmluvy, len prestane uzatvárať so zákazníkmi nové. To znamená, že zákazníkom, ktorí v minulosti rámcovú zmluvu podpísali, bude platiť aj naďalej. Zavádza sa tiež systém výhod, založených na princípe čím vyššia spotreba, tým väčší benefit. Ak si však zákazník k paušálu vezme zariadenie na splátky a paušál predčasne zruší, bude musieť doplatiť jeho cenu.
Operátor sa podľa vlastného vyjadrenia snaží zaviesť transparentné zvýhodňovanie pre všetkých. Čím viac firemní zákazníci služby O2 využívajú, tým vyššie výhody majú získať. Platí teda základný pilier programu O2 Moja Firma – čím viac zákazník volá, tým menej platí. Tento princíp sa uplatní rovnako pre všetkých nových aj existujúcich firemných zákazníkov bez rámcovej zmluvy. Napríklad pri mesačnom obrate 150 EUR za služby O2 zákazník automaticky získa zľavu 10%. Zľavy sa v závislosti na výške obratu uplatňujú nasledovne:
Obrat v EUR s DPH | Zľava |
---|---|
120 - 239 EUR | 10% |
240 - 600 EUR | 15% |
nad 600 EUR | 20% |
Program O2 Moja firma teda nekončí, operátor len upravil niektoré jeho podmienky. Zachovaný zostal aj 44-eurový cenový strop, do ktorého sa započítavajú :
- volania do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín v Európskej únii
- SMS/MMS do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín v Európskej únii vrátane balíčkov 500 SMS/MMS a Neobmedzené SMS/MMS v sieti O2
- Internet na deň a balíčky Internet S,M,L a XL
- služby O2 Partner neobmedzene, Mojim trom, Vo Firme neobmedzene a Medzi Firmami Neobmedzene
Za všetky horeuvedené služby tak zákazník nezaplatí dokopy viac ako 44 € mesačne.
Zdroj: O2