Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia štartuje pilotnú prevádzku služby proaktívneho Online chatu, slúžiacej pre zefektívnenie a skvalitnenie komunikácie so zákazníkmi, ktorí navštívili stránku www.o2.sk. Operátor bude mať možnosť proaktívne pozvať návštevníka O2 stránky na online chat.
„O2 prináša po obľúbenej službe O2 Fórum ďalší proaktívny komunikačný nástroj, ktorý má za cieľ zjednodušiť a skvalitniť vzájomnú komunikáciu návštevníkov internetovej stránky www.o2.sk s našimi operátormi. Tí prostredníctvom online chatu poskytnú návštevníkom stránky nielen informácie o produktoch a službách O2, ale aj rady pre rýchlejšiu orientáciu na našich stránkach,“ uviedol René Parák, Communication Director Telefónica O2 Slovakia.
Telefónica O2 Slovakia, ako prvá zo slovenských operátorov, odštartovala v marci pilotnú prevádzku proaktívneho online chatu na svojej internetovej stránke. Prostredníctvom tejto služby chce O2 zefektívniť komunikáciu s návštevníkom stránky ohľadne produktov a služieb alebo riešenia podnetov. Výhodou online chatu pre návštevníkov stránky je možnosť získania informácií, alebo pomoci pri nastaveniach služieb O2 v reálnom čase za asistencie agenta O2.
Počas pilotnej prevádzky bude spočiatku dostupný iba proaktívny online chat, teda model, keď operátor vyzve na chat užívateľa. Cieľom pilotnej prevádzky je zistenie záujmu o tento spôsob komunikácie s operátorom O2.