O2 predstavilo 4. novembra nové revolučné O2 Paušály. Do nich pridalo okrem veľkých objemov dát aj vybrané služby prémiového obsahu ako je HBO GO, O2 TV, hudobnú streamovaciu službu Tidal s najväčšou databázou hudobných singlov. Zároveň i predplatné denníkov SME a Denníka N, a to v cene paušálu podľa výberu zákazníka. Okrem tradičnej marketingovej kampane O2 pracuje aj so samostatnou online kampaňou.
„Existuje mnoho variantov nášho O2 SMART Paušálu a každý zákazník si môže vyskladať svoj vlastný. Aby si aj zákazníci vedeli predstaviť možnosti kombinácií, rozhodli sme sa v online priestore osloviť influencerov, teda osobnosti spojené s obsahom, ktorý po novom v paušáloch ponúkame,“ hovorí Markéta Plichtová, manažérka sociálnych médií a magazínu Sóda.
Každá z osobností sa stala ambasádorom svojho O2 SMART Paušálu. Prostredníctvom svojich sociálnych sietí predstavuje benefity a aplikácie, ktoré sa nachádzajú v paušále. Jednou z tvárí je aj prvá dáma slovenského filmu a divadla Zdenka Studenková, ktorá vo svojom SMART Paušále predstavuje prémiovú službu HBO GO, pretože Zdenka sa ako jedna z mála slovenských hercov objavila aj v produkcii HBO v seriáli Terapie.
Medzi tvárami je Lady Zika, ktorá je kráľovnou slovenského TikToku a zároveň komunikuje na mladých ľudí na Instagrame, LucyPug, jedna z najznámejších slovenských vlogeriek na Youtube, internetový komik Fero Joke, raper Separ propagujúci Tidal.
Pozrite si, ako sa pustili do propagácie svojich Paušálov
Fero Joke: https://www.instagram.com/p/B4sLKvaHJr0/
LucyPug: https://www.instagram.com/p/B4pNGX8H2WF/
LADY ZIKA: https://www.instagram.com/p/B4r_23rgiBJ/
Separ: https://www.instagram.com/p/B4pYxaWlNcI/
A ešte špeciálne video so Zdenkou Studenkovou: https://youtu.be/DA-6gnnm_Xg