MojAndroid

O2 sa plánuje od konca júna pustiť do veľkej digitalizácie svojich klientských služieb. Prichádza s novou funkcionalitou aplikácie Moje O2 – Digitálny bonus.

Po elektronickom zasielaní a bezhotovostnej platbe faktúr, O2 reaguje Digitálnym boxom na technologický vývoj a ekologickosť riešení. Novinka zároveň predstavuje pohodlnejší a prehľadnejší spôsob uchovávania dokumentácie, ktorú zákazník potrebuje na využívanie služieb operátora.

Motivácia Digitálny bonus vo výške 2€

Plné využívanie digitálneho správania pre klientov prináša hlavne väčšie pohodlie a zjednodušenie úkonov. Všetky svoje dokumenty nájdu prehľadne umiestnené na jednom mieste, no a priamo tým podporia aj svojho ekologického ducha.

Aby O2 zákazníkov podporilo v rozhodnutí na prechod do moderného prostredia, zvýhodní im poplatok za každý program s platbou na faktúru o 2 eurá tzv. Digitálnym bonusom. Naopak, u zákazníkov, ktorí sa rozhodnú nevyužívať výhody digitálneho správania, dôjde od 29. júna k úprave cien fakturovaných služieb.

Ako bude fungovať Digitálny bonus

Digitálny bonus budú môcť využiť všetci zákazníci, ktorí budú spĺňať 3 predpoklady digitálneho správania:

  1. aktivujú si elektronickú, čiže digitálnu formu faktúry (bez jej zasielania poštou v papierovej podobe)
  2. budú využívať pravidelnú online úhradu faktúr (teda všetky spôsoby platby okrem platieb na predajniach O2, či na poštách)
  3. si aktivujú Digitálny box, teda schránku všetkých užitočných dokumentov po ruke v appke Moje O2 alebo vo webovej verzii Moje O2

Aktivácia a využívanie Digitálnej faktúry a Digitálneho boxu sú samozrejme bezplatné ako aj digitálny spôsob platby faktúr.

V priebehu mája a júna chce O2 svojich zákazníkov naučiť digitálne komunikovať, riešiť platby a fungovať v online prostredí operátora. Naplno pocítia zákazníci výhodu digitálneho bonusu od konca júna 2020, kedy si ho budú môcť uplatniť z výšky svojej faktúry.

„Digitálne nastavenie spraví náš spoločný život pohodlnejším a jednoduchším, ušetrí zbytočný papier, ale aj čas zákazníkom aj našim kolegom, aby sa na O2 Zákazníckej linke, O2 Chate a v O2 Predajni mohli ešte odhodlanejšie venovať zložitejším požiadavkám zákazníkov a mohli im priniesť čo najlepšiu zákaznícku starostlivosť,“ uviedol Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2. 

Nový cenník od 29. júna

O2 upozorňuje, že s platnosťou od 29. júna upravuje svoj cenník tak, že bude zvlášť uvádzať ceny s Digitálnym bonusom a zvlášť ceny bez Digitálneho bonusu. V prípade ak zákazníci splnia kroky na uplatnenie Digitálneho bonusu, cenová úprava sa ich nedotkne. O2 týmto krokom sleduje nielen podporu digitalizácie, ale aj priaznivý efekt na životné prostredie. Ide taktiež aj o reakciu na rastúce priame i nepriame náklady.

„Naši zákazníci sú už teraz vo veľkej miere zvyknutí využívať digitálnu faktúru a rovnako ju platiť aj online spôsobom cez aplikáciu Moje O2, internet bankingom alebo inou elektronickou formou. Po novom pridávame unikátnu službu Digitálny box na uchovávanie všetkých dokumentov spojených s využívaním našich služieb v digitálnej podobe. Spojením týchto troch výhod je zákazník pripravený fungovať digitálne,“  uviedol Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2.

O2 digitálne správanie svojich klientov označuje za zodpovednejšie voči spoločnosti aj životnému prostrediu, pričom je to aj ekonomickejšie. Jednak sa týmto spôsobom eliminuje značná spotreba papiera, napríklad na faktúry, no a klienti sú digitálne schopní vybaviť väčšinu potrebných úkonov.

Namiesto toho, aby museli osobne navštíviť pobočku, stačí siahnuť po aplikácii Moje O2 alebo navštíviť web o2.sk. Ak potrebujú poradiť, na oboch platformách je dostupný O2 Chat so spoľahlivým tímom digitálnej obsluhy.

„Nedigitálne správanie ako sú napríklad papierové faktúry, či platba faktúr na predajniach dlhodobo prinášajú zvýšené náklady, či už personálne alebo aj materiálne nielen nám, ale aj našim zákazníkom,“ objasňuje Igor Tóth.

“Hľadali sme preto taký spôsob, ktorý by zohľadnil tieto náklady a zároveň reflektoval neustále navyšovanie hodnoty paušálov pri zachovaní pôvodných cien. Výsledkom je práve Digitálny bonus, ktorý zvýhodní tých zákazníkov, ktorí sa rozhodnú správať digitálne a ekologicky a pomôžu nám tak šetriť aj zbytočné náklady na posielanie faktúr, či platbu na predajniach.

Zároveň je to aj motivácia pre zákazníkov, aby sa začali správať viac digitálne tam, kde to je prirodzené, jednoduché, efektívne a pohodlné. Tých, ktorí využijú digitálny servis sa tak zmena nedotkne, teda okrem toho, že prejdú na pohodlnejšie a jednoduchšie fungovanie,“ dodáva riaditeľ marketingu O2.   

Na všetky zmeny budú klienti upozornení

O všetkých zmenách vo využívaní služieb a výhodách Digitálneho bonusu bude O2 informovať svojich zákazníkov dostatočne včas okrem iných foriem aj prostredníctvom SMS správ, ktoré budú zákazníci postupne dostávať už od 15.mája. Zmeny nadobudnú platnosť 29. júna 2020. Viac informácií o Digitálnom bonuse nájdu zákazníci aj na www.o2.sk/digital.

13.5.2020
Zdroj: Tlačová správa

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+