MojAndroid

Operátor O2 v septembri tohto roka prekročil hranicu dvoch miliónov zákazníkov. Výnosy operátora medziročne vzrástli o 9,4 % na takmer 215 miliónov eur. Pokrytie LTE signálom sa zvýšilo až na 95 % populácie.

„V treťom štvrťroku sme prekonali naše očakávania spred 11 rokov, keď v septembri prišiel do O2 dvojmiliónty zákazník. V tomto období sme sa sústredili na ďalšie posilnenie našich fakturovaných služieb. Rok po pridaní neobmedzených volaní do Strieborného O2 Paušálu s cenovkou 20 eur, sme v septembri až päťnásobne navyšovali dáta v najvyšších dvoch paušáloch. Zároveň sme sa venovali aj ďalšiemu budovaniu 4G LTE siete, ktorá je už dostupná pre vyše 95% ľudí,“ uviedol Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia.

Koľko dát miniete mesačne?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Viac dát pre Zlatý a Platinový paušál

O2 automaticky všetkým existujúcim a novým zákazníkom týchto paušálov zvýšilo množstvo dát až na päťnásobok pôvodného objemu. To všetko pri nezmenenej cene oboch programov, číže zákazníci oboch paušálov tak po novom budú mať k dispozícii neobmedzené volania a SMS v EÚ, objem dát 10 resp. 25 GB a atraktívny bonus na zariadenie k tomu až do výšky 312 eur. V prípade, že bonus zákazníci nevyužijú, získajú navyše ďalších 5 GB dát v oboch programoch.

Zákaznícka báza sa oproti porovnateľnému obdobiu vlaňajška zvýšila o 4,5% na 2,002 mil. Najvýraznejšie rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorých podiel na celkovej zákazníckej báze vzrástol na takmer 62%. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol k 30. septembru 10,2 eur. Operátor sa v treťom kvartáli tohto roka zameral aj na zvyšovanie dostupnosti vlastnej LTE siete, ktorá pokrýva už vyše 95 % obyvateľstva.

Mohlo by vás zaujímať:

Náš tip
O2 prekvapuje: Zlatý a Platinový paušál prinášajú 5-násobnú porciu dát
Náš tip
O2: Najpredávanejšie 4G smartfóny za september 2018
Náš tip
O2 oslavuje, má už viac ako 2 milióny zákazníkov
22.11.2018
Zdroj: tlačová správa

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+