MojAndroid

Športoví nadšenci sa môžu tešiť. Už 29. septembra uzrú svetlo sveta plody partnerstva spoločnosti Nike s NBA – špeciálne Nike NBA dresy s NikeConnect. Ide o dres, ktorý umožní používateľom získať exkluzívne informácie o svojich obľúbených hráčoch, či tímoch. Ďalej umožňuje vzhliadnuť skóre či štatistiky, a to všetko len jednoduchým priložením smartfónu na štítok dresu.

Ako tvrdí samotná spoločnosť Nike, fanúšikovia budú mať „tapnutím“ na logo NikeConnect na Nike dresoch a topánkach „na dosah ruky celý svet“.

Kúpiť dres, priložiť smartfón a svet NBA je otvorený

Ak vás ako fanúšika NBA takáto možnosť zaujala, prvý krok, ktorý by ste mali podniknúť, je samozrejme kúpa dresu. Učiniť tak môže každý úplne jednoducho – návštevou Nike NBA stránky, oficiálneho obchodu NBA alebo akéhokoľvek Nike obchodu.

Ako náhle budete mať svoj parádny dres v rukách, bude potreba získať aplikáciu, ktorá je dostupná pre Android zariadenia s funkciou NFC. Po spustení aplikácie stačí smartfón len priložiť na značku v spodnej časti dresu a svet basketbalu je vám k dispozícii.

Správny fanúšik musí mať účet na NikePlus. Po prihlásení v aplikácii pomocou tohto účtu je používateľ presmerovaný na stránku, ktorá mu pogratujluje ku kúpe dresu. Po klepnutí na obrázok svojho dresu má používateľ prístup k obsahu, ako napríklad zábery pred samotným zápasom, či highlighty zo zápasov.

Exkluzívne zábery, či podpultové ponuky

Po tom, ako fanúšik zvolí kartu „Team“ v aplikácii, zobrazí sa status bar s odpočtom do začiatku najbližšieho zápasu, tipovanie výsledkov, skóre počas zápasu a konečné skóre po skončení samotného zápasu. Karta obsahuje tiež rozličné informácie, napríklad o tom, kedy najbližšie bude daný tím  znovu hrať, možnosť vidieť aj štatistiky hráčov a podobne. Tímový informačný kanál zahŕňa aj videá či vtipné GIF-y, ktoré fanúšikovi poodhaľujú dianie v tíme aj mimo basketbalového kurtu.

Prihláste sa na odber nášho YouTube kanálu MojAndroid.sk

Používatelia aplikácie môžu taktiež získať mnohé špeciálne ponuky, tzv. „Upcoming Rewards“. Zahŕňajú niekoľko exkluzívnych limitovaných produktov, vstupenky na zápasy, Spotify playlisty od  samotných hráčov, a podobne.

Táto integrácia vyzerá fantasticky a otvára basketbalovým nadšencom skutočne bohatú príležitosť získať skutočne limitované a špeciálne ponuky a informácie o svojich obľúbených tímoch. Toto všetko by mohlo používateľov presvedčiť, aby boli aktívni na novo vytvorenej platforme od spoločnosti Nike.

Zdroj: TechCrunch

19.9.2017

+