Športoví nadšenci sa môžu tešiť. Už 29. septembra uzrú svetlo sveta plody partnerstva spoločnosti Nike s NBA – špeciálne Nike NBA dresy s NikeConnect. Ide o dres, ktorý umožní používateľom získať exkluzívne informácie o svojich obľúbených hráčoch, či tímoch. Ďalej umožňuje vzhliadnuť skóre či štatistiky, a to všetko len jednoduchým priložením smartfónu na štítok dresu.
Ako tvrdí samotná spoločnosť Nike, fanúšikovia budú mať “tapnutím” na logo NikeConnect na Nike dresoch a topánkach “na dosah ruky celý svet”.
Kúpiť dres, priložiť smartfón a svet NBA je otvorený
Ak vás ako fanúšika NBA takáto možnosť zaujala, prvý krok, ktorý by ste mali podniknúť, je samozrejme kúpa dresu. Učiniť tak môže každý úplne jednoducho – návštevou Nike NBA stránky, oficiálneho obchodu NBA alebo akéhokoľvek Nike obchodu.
Ako náhle budete mať svoj parádny dres v rukách, bude potreba získať aplikáciu, ktorá je dostupná pre Android zariadenia s funkciou NFC. Po spustení aplikácie stačí smartfón len priložiť na značku v spodnej časti dresu a svet basketbalu je vám k dispozícii.
Správny fanúšik musí mať účet na NikePlus. Po prihlásení v aplikácii pomocou tohto účtu je používateľ presmerovaný na stránku, ktorá mu pogratujluje ku kúpe dresu. Po klepnutí na obrázok svojho dresu má používateľ prístup k obsahu, ako napríklad zábery pred samotným zápasom, či highlighty zo zápasov.
Exkluzívne zábery, či podpultové ponuky
Po tom, ako fanúšik zvolí kartu “Team” v aplikácii, zobrazí sa status bar s odpočtom do začiatku najbližšieho zápasu, tipovanie výsledkov, skóre počas zápasu a konečné skóre po skončení samotného zápasu. Karta obsahuje tiež rozličné informácie, napríklad o tom, kedy najbližšie bude daný tím znovu hrať, možnosť vidieť aj štatistiky hráčov a podobne. Tímový informačný kanál zahŕňa aj videá či vtipné GIF-y, ktoré fanúšikovi poodhaľujú dianie v tíme aj mimo basketbalového kurtu.
Používatelia aplikácie môžu taktiež získať mnohé špeciálne ponuky, tzv. “Upcoming Rewards”. Zahŕňajú niekoľko exkluzívnych limitovaných produktov, vstupenky na zápasy, Spotify playlisty od samotných hráčov, a podobne.
Táto integrácia vyzerá fantasticky a otvára basketbalovým nadšencom skutočne bohatú príležitosť získať skutočne limitované a špeciálne ponuky a informácie o svojich obľúbených tímoch. Toto všetko by mohlo používateľov presvedčiť, aby boli aktívni na novo vytvorenej platforme od spoločnosti Nike.
Zdroj: TechCrunch