MojAndroid
Redakcia 15.10.2018

Určite to poznáte – kupujete si nový spotrebič alebo zariadenie, často zaň platíte stovky eur a predavač vám ponúkne predĺženie záruky. Na jednej strane ste si istí, že si kupujete kvalitný výrobok, no zároveň viete, že stať sa môže všeličo a vy ho chcete používať dlhšie ako dva roky. Rozhodnutie pri kúpe však ovplyvňuje viacero faktorov a nie vždy ste ochotní spolu s cenou produktu zaplatiť za predĺženú záruku. Čo by ste ale povedali na to, ak by ste mohli produkt najskôr používať a o predĺžení záruky sa rozhodnúť neskôr? Presne to vám teraz prináša NAY.

Predĺženie záruky je pritom priamočiare a má veľmi jednoduché pravidlá. Záruku si môžete predĺžiť kedykoľvek počas dvoch rokov od kúpy maximálne o ďalšie tri roky. Táto predĺžená záruka kryje tie isté poruchy ako zákonná záruka a uplatniť si ju môžete na takmer každom tovare v cene od 49 EUR do 3000 EUR. Veľkou výhodou je aj to, že záruku viete vybaviť online, prípadne sa môžete obrátiť na vášho predajcu.

Veľmi jednoducho je nastavená aj cena tejto služby. Pri predĺžení záruky o rok zaplatíte 15 % z ceny tovaru, pri dvojročnom predĺžení je to 20 % a pri trojročnom 25 % pôvodnej ceny tovaru. Je iba na vás, o ktorú verziu predĺženia sa rozhodnete a kedy si záruku predĺžite. Vždy platí, že lehota predĺženia začne plynúť až po skončení pôvodnej štandardnej záruky. Ak sa rozhodnete po týždni alebo po 23 mesiacoch, podmienky sú stále rovnaké. Jediným pravidlom je, že ak už raz záruku predĺžite, nemôžete ju predĺžiť znovu.

Je to také jednoduché!

A to je všetko! Takto jednoducho si môžete vybaviť dodatočnú záruku na produkt, ktorý už máte doma. Možno sa vám nový televízor zapáči natoľko, že sa jednoducho budete chcieť ubezpečiť, že vám vydrží aspoň ďalších päť rokov. Alebo si kupujete kvalitné spotrebiče do domácnosti, ktoré nechcete meniť každé dva roky, no nechcete platiť za extra záruku hneď pri kúpe? Žiaden problém – predĺženie záruky môžete zaplatiť až do dvoch rokov od kúpy a rozdeliť tak svoje náklady na dlhšie obdobie. Je to naozaj jednoduché a všetky potrebné informácie nájdete na tejto stránke.

Článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou NAY.

15.10.2018
  • jasom

    V nay by nemusela byt ziadna zaruka, lebo reklamaciu aj tak neuznaju. Po 7 mesiacoch mi odisiel displej bez akeho kolvek mechanickeho poskodenia, mobil je jak novy bez jedineho mikroskrabanca. Vyjadrenie zamietnutia reklamacie: mechanicke poskodenie displeja. Skusaju to smejdi, lebo vacsina ludi si nebude platit znalca a nepojde sudnou cestou. Ale ja to skusim :)

Používateľské recenzie
Fotománia

+