MojAndroid

Orange sa rozhodol zvýhodniť dlhodobo najobľúbenejšiu službu Navzájom zadarmo. Všetkým členom skupiny teda pridal spolu až 10 GB extra dát na dobu 3 mesiacov úplne bez poplatkov. A k tomu operátor spustil aj súťaž – zriaďovateľ skupiny môže byť zaradený do žrebovania o nový iPhone X.

Kto si môže zriadiť skupinu?

V rámci skupiny Navzájom zadarmo si jej členovia medzi sebou navzájom telefonujú a posielajú správy bezplatne a bez obmedzení. Skupinu si môže založiť každý klient, ktorý má hlasový paušál s mesačným poplatkom aspoň 20 eur. Orange aktuálne zákazníkom pridáva k tejto službe aj bonus v podobe dát zadarmo. Každý z členov skupiny môže pre seba získať 2 GB dát mesačne na 3 mesiace zadarmo. Všetci spolu v skupine si tak môžu užívať mesačne až 10 GB extra dát a byť v spojení nielen telefonicky, ale aj cez mobilný internet.

To znamená, že bonusové dáta si môže aktivovať ktorýkoľvek člen skupiny (s hlasovým paušálom alebo Prima kartou od Orangeu), a to prostredníctvom zákazníckej zóny e-care, na Zákazníckej linke 905, predajnom mieste alebo formou SMS na číslo 969 s textom „2 GB“.

Ako vyhrať iPhone X?

Zakladateľ skupiny Navzájom zadarmo sa okrem toho môže zapojiť aj do súťaže o iPhone X. Pre výhru v podobe jedného z troch smartfónov Apple iPhone X 256 GB Space Grey, potrebuje už len poslať SMS na číslo 969 s textom SUTAZ.

Zdroj: Tlačová správa

  • Bob

    Skupina musí mať minimálne 2 členov, najviac však 5. Všetci spolu v skupine si tak môžu užívať až 2x3x5=30 GB extra dát.
    To je tak keď sa preberajú články z iných zdrojov kde uvádzajú tiež 10GB, t.j. nesprávne :)
    Len dsl.sk uviedol správne: 6GB dát pre jedného člena skupiny.

    • čitateľ

      Čítaj pozorne, píše 10 GB mesačne. Takže je to správne, len ty si si musel zamudrovať..

      • Bob

        Máš pravdu. Moja chyba..

  • Peter Pepo Čapkovič

    Napíšem to aj sem…a zabudli dodať a pochváliť sa tým, že už pre verných klientov (viac ako 10 rokov) zrušili v rámci benefitov, ktoré mali títo klienti neobmedzený internet, pri ktorom po vyčerpaní dát bola rýchlosť znížená na 0.75Mbit co je stále dostačujúca rýchlosť na bežné používanie . Po novom sa internet zastaví úplne. Hlavne, že na ich stránke tento benefit stále svieti ako platný… Na infolinke sa mi včera pani stále dokola omlúvala ako ju to mrzí ale že nič sa s tým nedá urobiť… Požiadal som teda reps. som dal podnet, aby o tom vyrozumeli zákazníkov a toto odstránili zo svojej stránky. Ide o to, že ked si predlžite paušál o dalšioe obdobie tak už vám to zastavia a budu to podla ich vyjadrenia rušiť všetkým takýmto klientom, nakoľko to vraj bolo zneužívané… .Nechápem dôvod pre ktorý by to mali zastaviť len takýmto klientom, ktorí to zneužívali…?

+