MojAndroid

Samsung ročne minie na propagáciu svojich produktov milióny dolárov a objem financií vynaložených na marketingové aktivity sa z roka na rok stupňuje. Len v minulom roku minul juhokórejský výrobca na reklamu a iné aktivity 14 miliárd dolárov, čo je viac ako tvorí hrubý domáci produkt Islandu. Medzi top 20 najlepšie zarábajúcimi firmami minul kórejský koncern na reklamu najviac a tento rok podľa najnovších správ nemá byť iným.

Samsung totižto oznámil, že Terminál 5 na jednom z najrušnejších a najväčších letísk na svete, bude po dobu dvoch týždňov premenovaný na “Terminal Samsung Galaxy S5”. Podľa slov zastupiteľstva spoločnosti ide o revolučnú kampaň, ktorá zahŕňa premenovanie všetkých nápisov, smerových tabulí a ďalších prvkov terminálu, vrátane úpravy webových stránok letiska. Ide vôbec o prvé takéto rebrandovanie najväčšieho terminálu letiska Heathrow v Londýne, ktoré sa rozkladá na 350-tisíckach metroch štvorcových, a cez ktoré len v roku 2012 prešlo viac ako 30 miliónov cestujúcich. Môžete si byť istí, že takáto reklama nebude vôbec lacná.

Spoločnosť môže novou reklamnou kampaňou zaujať tisícky potenciálnych zákazníkov, ktorí v dobe trvania zmien letiskom prejdú. Otázne je, či zmena názvu nespôsobí medzi cestujúcimi zmätok. To sa však ukáže až po riadnom spustení upraveného terminálu.

Doplnené: nakoniec sa ukázalo, že vyjadrenia Samsungu boli zle pochopené. Ako vedenie letiska upresnilo, pôjde o prenájom reklamných pútačov v areáli terminálu, ktoré sú bežne dostupné pre všetkých záujemcov o umiestnenie reklamy.

Zdroj: androidauthority

16.5.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+